  • 1. Data: 2011-04-08 15:27:58
    Temat: Jestem fanem sklepów z łożyskami :)
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    A konkretnie w Brwinowie jest taki baraczek z łożyskami(moja najbliższa
    okolica). Zaoszczędziłem tam już sporo kasy :) Ostatnim razem był
    komplet łożysk i uszczelniaczy do kół i zabieraka (jednego uszczelniacza
    co prawda nie było) ale zapłaciłem 104 pln za komplet :D. Dla
    wyjaśnienia: łożysko zabieraka z uszczelniaczem - 140 pln w Larssonie.
    Dziś kupiłem łożyska główki ramy do mojej xtz 750 za 75 pln
    (przepłaciłem bo większe wziąłem Timkena, mogłem wydać tylko 45 pln) - w
    Larssonie 150. Do samochodów też mają, w zeszłym roku wymieniłem kumpeli
    w seacie, komplet na 4 koła za 200 pln :D

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 2. Data: 2011-04-08 21:29:05
    Temat: Re: Jestem fanem sklepów z łożyskami :)
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:inn9h3$aq1$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > Timkena, mogłem wydać tylko 45 pln) - w Larssonie 150. Do
    > samochodów też mają, w zeszłym roku wymieniłem kumpeli w

    Mozesz podac symbole lozysk do xtz?

    pzdr
    Tmek

  • 3. Data: 2011-04-08 21:40:14
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-08 23:29, Tmek pisze:

    > Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:inn9h3$aq1$1@inews.gazeta.pl
    >
    > Mozesz podac symbole lozysk do xtz?

    Do główki ramy? 32005 i 32006. Te które wyjąłem miały jeszcze literki
    JR. Słowackie nowe to 32005J a timken to 32006X. A jeśli pytałeś o koła
    i zabierak to znajdziesz specyfikację na xtzclub.pl.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 4. Data: 2011-04-08 22:04:10
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:innvb0$s4s$1@inews.gazeta.pl

    > Do główki ramy? 32005 i 32006. Te które wyjąłem miały
    > jeszcze literki JR. Słowackie nowe to 32005J a timken to
    > 32006X. A jeśli pytałeś o koła i zabierak to znajdziesz
    > specyfikację na xtzclub.pl.

    Dzieki.

    pzdr

  • 5. Data: 2011-04-08 22:51:02
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 08-04-2011 o 17:27:58 Wojtek Sobociński <s...@g...pl> napisał(a):

    > A konkretnie w Brwinowie jest taki baraczek z łożyskami(moja najbliższa
    > okolica). (...)

    adres można prosić?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-04-09 00:17:12
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-09 00:51, Gr4N4c1K pisze:

    > adres można prosić?

    proszę bardzo:
    http://www.tinyurl.pl?qZ0x2i3G

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 7. Data: 2011-04-09 09:15:01
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-08 17:27, Wojtek Sobociński pisze:
> [...]
    > Larssonie 150. Do samochodów też mają, w zeszłym roku wymieniłem kumpeli
    > w seacie, komplet na 4 koła za 200 pln :D

    Rany, przeczytałem swój tekst na świeżo i doszedłem do wniosku, że
    wygląda jak kryptoreklama sklepu :) Dementuję - ja nie sprzedaję łożysk
    :D. Ja naprawiam rowery :) (zresztą do rowerów też tam kupuję łożyska).

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 8. Data: 2011-04-11 06:50:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Wojtek Sobociński napisał(a):
    > :D. Ja naprawiam rowery :) (zresztą do rowerów też tam kupuję łożyska).

    To moze pomozesz, bo mojemu koledze pedal piszczy jak go naciska. Nie
    wiesz co moze byc nie tak?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2011-04-11 16:44:24
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > To moze pomozesz, bo mojemu koledze pedal piszczy jak go naciska. Nie
    > wiesz co moze byc nie tak?

    Zwykłe pedały czy spd? Może wypłukało smar z łożysk i na sucho chodzi.
    Jeśli zwykłe pedały to wymienić na nowe, jeśli spd to jakie - może da
    się rozkręcić i przeserwisować.
    Jaki suport? Pakietowy czy starego typu (skręcany kontrą)? Piszczeć może
    i w suporcie... Czasami zdarza się też, że suport się odkręcił albo był
    wkręcony "na sucho" i wydaje dźwięki, ale to by raczej skrzypiało.
    Napisz coś więcej a ja postaram się coś doradzić :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 10. Data: 2011-04-11 16:49:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-11 18:44, Wojtek Sobociński pisze:

    > Napisz coś więcej a ja postaram się coś doradzić :)

    Nie przejmuj sie Amilem, od kiedy wprowadzili mu na linie nowy model
    tramwaju pyta sie o wszystko jak glupi.

    KJ