  • 1. Data: 2010-09-14 20:44:57
    Temat: Jest jakiś _DARMOWY_ odpowiednik Flash Magic dla LPCków?
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam!

    Czy istnieje jakiś darmowy (do użytku "produkcyjnego") program,
    który programuje uC LPC2364 przez "wbudowany" ISP (poprzec UART0 tegoż
    procka)? Niestety, licencja darmowej wersji Flash Magica zabrania
    używania tego programu do celów produkcyjnych...

    Konop

  • 2. Data: 2010-09-15 22:20:35
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-14 22:44 Konop napisał(a):

> [...]
    > procka)? Niestety, licencja darmowej wersji Flash Magica zabrania
    > używania tego programu do celów produkcyjnych...

    A protokół tej transmisji ISP jest publicznie dostępny?
    Jeżeli tak to pewnie świat już "odwiedził" ten problem i istnieją gotowe
    darmowe narzędzia. Gdy nie znajdziesz - zakasać rękawy i napisać.

    Update: oczywiście protokół gadania z bootloaderem jest jawny i opisany
    w User Manual (patrz od strony 612: 7. ISP Commands).
    http://ics.nxp.com/support/documents/microcontroller
    s/pdf/user.manual.lpc23xx.pdf
    Wygląda na bardzo prosty i do zaprogramowania procka wystarczy zapewne
    prosty skrypt składający się z kilku komend na krzyż.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/