-
71. Data: 2025-01-05 13:39:30
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 05.01.2025 o 13:31, io pisze:
>> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
>> współczynnik oporu,
>
> Napisałeś kołku że:
> "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak zajebisty
> silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak zapierdala
> 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą sprawność ? "
>
> Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas szybkiej
> jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie masz elektryka.
No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
elektrycznych? Hę?
--
Pixel(R)??
-
72. Data: 2025-01-05 13:39:49
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 5.01.2025 o 13:13, Shrek pisze:
> W dniu 04.01.2025 o 20:12, io pisze:
>
>>> Dlatego jak ktoś planuje takie trasy częściej niż raz na kilka lat to
>>> kupuje spalinkę.
>>
>> I smrodzi nią codziennie pod domem?
>
> Jak twoja smrodzi...
>
... to jest spalinówką.
-
73. Data: 2025-01-05 13:41:29
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 5.01.2025 o 13:39, Pixel(R)?? pisze:
> W dniu 05.01.2025 o 13:31, io pisze:
>
>>> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
>>> współczynnik oporu,
>>
>> Napisałeś kołku że:
>> "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak zajebisty
>> silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak zapierdala
>> 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą sprawność ? "
>>
>> Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas
>> szybkiej jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie masz
>> elektryka.
>
> No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
> nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
> elektrycznych? Hę?
Ale, że smród nie ma większych strat przy większej mocy? To chyba w
twojej pustej makówce.
-
74. Data: 2025-01-05 13:43:20
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 05.01.2025 o 13:36, io pisze:
> ...
>> Tymczasem, gdyby nie głupie poglądy synka, mógółby mieć SUVa którego
>> podleje byle gdzie paliwem i pojedzie dalej w komforcie.
>
> I smrodzie.
Zawsze jak cie czytam, to mam pewność, ze nie jesteś z kobietą albo
jesteś z taką, która ci nie ufa. Dlaczego? Tacy jak ty twierdzą, że
kobieta nie pierdzi i nie śmierdzi :)
Obrazek:
https://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/202309/16935
45653_8iaono_600.jpg
--
Pixel(R)??
-
75. Data: 2025-01-05 13:48:00
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 05.01.2025 o 13:41, io pisze:
>>>> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
>>>> współczynnik oporu,
>>>
>>> Napisałeś kołku że:
>>> "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak zajebisty
>>> silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak zapierdala
>>> 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą sprawność ? "
>>>
>>> Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas
>>> szybkiej jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie
>>> masz elektryka.
>>
>> No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
>> nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
>> elektrycznych? Hę?
>
> Ale, że smród nie ma większych strat przy większej mocy? To chyba w
> twojej pustej makówce.
Oczywiście, że ma...ale to że ma, nie ZNIKA strat w prątku o których
piszę:) pomijając współczynnik Cx.
Weź się mała kurwo przyznaj do błędu, bo co zdanie dalej, to wychodzisz
na większego debila niż jesteś :D Manipulacja ci nie działa :)
--
Pixel(R)??
-
76. Data: 2025-01-05 13:52:55
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: heby <h...@p...onet.pl>
On 05/01/2025 13:34, io wrote:
>>> F1?
>> Słaby komfort dla 4 osób.
> Bo kombinezon trzeba?
Tak, dokładnie. Jeden kombinezon na 4 osoby jest słaby komfortowo.
-
77. Data: 2025-01-05 15:10:21
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 5.01.2025 o 13:48, Pixel(R)?? pisze:
> W dniu 05.01.2025 o 13:41, io pisze:
>
>>>>> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
>>>>> współczynnik oporu,
>>>>
>>>> Napisałeś kołku że:
>>>> "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak
>>>> zajebisty silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak
>>>> zapierdala 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą
>>>> sprawność ? "
>>>>
>>>> Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas
>>>> szybkiej jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie
>>>> masz elektryka.
>>>
>>> No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
>>> nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
>>> elektrycznych? Hę?
>>
>> Ale, że smród nie ma większych strat przy większej mocy? To chyba w
>> twojej pustej makówce.
>
> Oczywiście, że ma...ale to że ma, nie ZNIKA strat w prątku o których
> piszę:) pomijając współczynnik Cx.
>
> Weź się mała kurwo przyznaj do błędu, bo co zdanie dalej, to wychodzisz
> na większego debila niż jesteś :D Manipulacja ci nie działa :)
>
Czytać nie umiesz kołku? Główne straty związane z prędkością to opór
aerodynamiczny. To, że elektryki cisną niebotycznie to zupełnie inna
kwestia, którą sobie w mieście można zobaczyć na przykładzie zwykłego Twizy.
-
78. Data: 2025-01-05 15:21:47
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 05.01.2025 o 15:10, io pisze:
> Czytać nie umiesz kołku? Główne straty związane z prędkością to opór
> aerodynamiczny.
Masz mała kurwo, bij się z faktem, idę po czipsy :)
"Baterie w trakcie eksploatacji albo ładowania mocno się nagrzewają. I
dlatego wymagają chłodzenia. Odbieranie temperatury jest też realizowane
np. w upalne dni i to nawet w czasie postoju. A to jeszcze nie koniec.
Co bowiem z zimą? Wtedy akumulatory wymagają ogrzewania. Dostarczenie do
nich ciepła poprawia sposób ich pracy. Sprawia np., że przy mrozie
dochodzącym do -18 stopni Celsjusza nie tracą nawet 29 proc. swojej
pojemności oraz nie ładują się nawet dwa razy wolniej. Sprawnie
działający układ chłodzenia i ogrzewania akumulatorów jest niezwykle
ważny z jeszcze jednego powodu. To on w dużej mierze decyduje o
trwałości ogniw."
https://electromobilitypoland.pl/baza-wiedzy/2018/10
/23/uklad-chlodzenia-jak-wyglada-w-aucie-elektryczny
m/
--
Pixel(R)??
-
79. Data: 2025-01-05 15:27:44
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 5.01.2025 o 15:21, Pixel(R)?? pisze:
> W dniu 05.01.2025 o 15:10, io pisze:
>
>> Czytać nie umiesz kołku? Główne straty związane z prędkością to opór
>> aerodynamiczny.
>
> Masz mała kurwo, bij się z faktem, idę po czipsy :)
>
> "Baterie w trakcie eksploatacji albo ładowania mocno się nagrzewają. I
> dlatego wymagają chłodzenia. Odbieranie temperatury jest też realizowane
> np. w upalne dni i to nawet w czasie postoju. A to jeszcze nie koniec.
> Co bowiem z zimą? Wtedy akumulatory wymagają ogrzewania. Dostarczenie do
> nich ciepła poprawia sposób ich pracy. Sprawia np., że przy mrozie
> dochodzącym do -18 stopni Celsjusza nie tracą nawet 29 proc. swojej
> pojemności oraz nie ładują się nawet dwa razy wolniej. Sprawnie
> działający układ chłodzenia i ogrzewania akumulatorów jest niezwykle
> ważny z jeszcze jednego powodu. To on w dużej mierze decyduje o
> trwałości ogniw."
>
> https://electromobilitypoland.pl/baza-wiedzy/2018/10
/23/uklad-
> chlodzenia-jak-wyglada-w-aucie-elektrycznym/
>
K.. gościu, ja mam elektryka a Ty tylko o nich czytasz.
-
80. Data: 2025-01-05 15:40:19
Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Od: Akarm <a...@w...pl>
W dniu 05.01.2025 o 13:48, Pixel(R)?? pisze:
>
> Oczywiście, że ma...ale to że ma, nie ZNIKA strat w prątku o których
> piszę:) pomijając współczynnik Cx.
>
Usiłowałem to przeczytać, ale za cholerę do mnie nie docierało.
Po wielu próbach chyba zrozumiałem, co chciałeś napisać.
Ale na przyszłość: nie używaj wyrazów, których znaczenia nie rozumiesz.
Pomoc i wyjaśnienie: zniknąć może coś lub ktoś, ale nie można zniknąć
czegoś lub kogoś. Można kogoś/coś uczynić niewidocznym, ale nie można
kogoś/czegoś zniknąć.
https://sjp.pwn.pl/sjp/zniknac;2547012.html
> Weź się mała kurwo przyznaj do błędu, bo co zdanie dalej, to wychodzisz
> na większego debila niż jesteś :D Manipulacja ci nie działa :)
>
I nie chodzi o to, że dyskutujesz z byle ścierwem zaśmiecającym usenet.
--
-
Akarm
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego