eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda z Warszawy do Krakowa teslą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 298

  • 71. Data: 2025-01-05 13:39:30
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2025 o 13:31, io pisze:

    >> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
    >> współczynnik oporu,
    >
    > Napisałeś kołku że:
    > "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak zajebisty
    > silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak zapierdala
    > 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą sprawność ? "
    >
    > Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas szybkiej
    > jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie masz elektryka.

    No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
    nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
    elektrycznych? Hę?
    --
    Pixel(R)??


  • 72. Data: 2025-01-05 13:39:49
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 5.01.2025 o 13:13, Shrek pisze:
    > W dniu 04.01.2025 o 20:12, io pisze:
    >
    >>> Dlatego jak ktoś planuje takie trasy częściej niż raz na kilka lat to
    >>> kupuje spalinkę.
    >>
    >> I smrodzi nią codziennie pod domem?
    >
    > Jak twoja smrodzi...
    >

    ... to jest spalinówką.


  • 73. Data: 2025-01-05 13:41:29
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 5.01.2025 o 13:39, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 05.01.2025 o 13:31, io pisze:
    >
    >>> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
    >>> współczynnik oporu,
    >>
    >> Napisałeś kołku że:
    >> "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak zajebisty
    >> silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak zapierdala
    >> 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą sprawność ? "
    >>
    >> Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas
    >> szybkiej jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie masz
    >> elektryka.
    >
    > No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
    > nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
    > elektrycznych? Hę?

    Ale, że smród nie ma większych strat przy większej mocy? To chyba w
    twojej pustej makówce.


  • 74. Data: 2025-01-05 13:43:20
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2025 o 13:36, io pisze:

    > ...
    >> Tymczasem, gdyby nie głupie poglądy synka, mógółby mieć SUVa którego
    >> podleje byle gdzie paliwem i pojedzie dalej w komforcie.
    >
    > I smrodzie.

    Zawsze jak cie czytam, to mam pewność, ze nie jesteś z kobietą albo
    jesteś z taką, która ci nie ufa. Dlaczego? Tacy jak ty twierdzą, że
    kobieta nie pierdzi i nie śmierdzi :)

    Obrazek:
    https://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/202309/16935
    45653_8iaono_600.jpg

    --
    Pixel(R)??


  • 75. Data: 2025-01-05 13:48:00
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2025 o 13:41, io pisze:

    >>>> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
    >>>> współczynnik oporu,
    >>>
    >>> Napisałeś kołku że:
    >>> "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak zajebisty
    >>> silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak zapierdala
    >>> 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą sprawność ? "
    >>>
    >>> Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas
    >>> szybkiej jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie
    >>> masz elektryka.
    >>
    >> No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
    >> nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
    >> elektrycznych? Hę?
    >
    > Ale, że smród nie ma większych strat przy większej mocy? To chyba w
    > twojej pustej makówce.

    Oczywiście, że ma...ale to że ma, nie ZNIKA strat w prątku o których
    piszę:) pomijając współczynnik Cx.

    Weź się mała kurwo przyznaj do błędu, bo co zdanie dalej, to wychodzisz
    na większego debila niż jesteś :D Manipulacja ci nie działa :)

    --
    Pixel(R)??


  • 76. Data: 2025-01-05 13:52:55
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/01/2025 13:34, io wrote:
    >>> F1?
    >> Słaby komfort dla 4 osób.
    > Bo kombinezon trzeba?

    Tak, dokładnie. Jeden kombinezon na 4 osoby jest słaby komfortowo.


  • 77. Data: 2025-01-05 15:10:21
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 5.01.2025 o 13:48, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 05.01.2025 o 13:41, io pisze:
    >
    >>>>> Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na >
    >>>>> współczynnik oporu,
    >>>>
    >>>> Napisałeś kołku że:
    >>>> "Jak myślisz, dlaczego prątkowcy jadą 90km/h skoro mają tak
    >>>> zajebisty silniczek, że ZAWSZE/RÓWNO jest sprawny? Ciekawe, nie? Jak
    >>>> zapierdala 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela całą
    >>>> sprawność ? "
    >>>>
    >>>> Więc napisałem skąd się bierze większe zużycie energii podczas
    >>>> szybkiej jazdy. Możesz sobie to zobaczyć w swoim smrodzie jak nie
    >>>> masz elektryka.
    >>>
    >>> No dobra, to dlaczego pominąłeś istotny parametr dla elektryka, który
    >>> nie występuje w smrodzie, w sensie grzania się akumulatora i silników
    >>> elektrycznych? Hę?
    >>
    >> Ale, że smród nie ma większych strat przy większej mocy? To chyba w
    >> twojej pustej makówce.
    >
    > Oczywiście, że ma...ale to że ma, nie ZNIKA strat w prątku o których
    > piszę:) pomijając współczynnik Cx.
    >
    > Weź się mała kurwo przyznaj do błędu, bo co zdanie dalej, to wychodzisz
    > na większego debila niż jesteś :D Manipulacja ci nie działa :)
    >

    Czytać nie umiesz kołku? Główne straty związane z prędkością to opór
    aerodynamiczny. To, że elektryki cisną niebotycznie to zupełnie inna
    kwestia, którą sobie w mieście można zobaczyć na przykładzie zwykłego Twizy.


  • 78. Data: 2025-01-05 15:21:47
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2025 o 15:10, io pisze:

    > Czytać nie umiesz kołku? Główne straty związane z prędkością to opór
    > aerodynamiczny.

    Masz mała kurwo, bij się z faktem, idę po czipsy :)

    "Baterie w trakcie eksploatacji albo ładowania mocno się nagrzewają. I
    dlatego wymagają chłodzenia. Odbieranie temperatury jest też realizowane
    np. w upalne dni i to nawet w czasie postoju. A to jeszcze nie koniec.
    Co bowiem z zimą? Wtedy akumulatory wymagają ogrzewania. Dostarczenie do
    nich ciepła poprawia sposób ich pracy. Sprawia np., że przy mrozie
    dochodzącym do -18 stopni Celsjusza nie tracą nawet 29 proc. swojej
    pojemności oraz nie ładują się nawet dwa razy wolniej. Sprawnie
    działający układ chłodzenia i ogrzewania akumulatorów jest niezwykle
    ważny z jeszcze jednego powodu. To on w dużej mierze decyduje o
    trwałości ogniw."

    https://electromobilitypoland.pl/baza-wiedzy/2018/10
    /23/uklad-chlodzenia-jak-wyglada-w-aucie-elektryczny
    m/

    --
    Pixel(R)??


  • 79. Data: 2025-01-05 15:27:44
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 5.01.2025 o 15:21, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 05.01.2025 o 15:10, io pisze:
    >
    >> Czytać nie umiesz kołku? Główne straty związane z prędkością to opór
    >> aerodynamiczny.
    >
    > Masz mała kurwo, bij się z faktem, idę po czipsy :)
    >
    > "Baterie w trakcie eksploatacji albo ładowania mocno się nagrzewają. I
    > dlatego wymagają chłodzenia. Odbieranie temperatury jest też realizowane
    > np. w upalne dni i to nawet w czasie postoju. A to jeszcze nie koniec.
    > Co bowiem z zimą? Wtedy akumulatory wymagają ogrzewania. Dostarczenie do
    > nich ciepła poprawia sposób ich pracy. Sprawia np., że przy mrozie
    > dochodzącym do -18 stopni Celsjusza nie tracą nawet 29 proc. swojej
    > pojemności oraz nie ładują się nawet dwa razy wolniej. Sprawnie
    > działający układ chłodzenia i ogrzewania akumulatorów jest niezwykle
    > ważny z jeszcze jednego powodu. To on w dużej mierze decyduje o
    > trwałości ogniw."
    >
    > https://electromobilitypoland.pl/baza-wiedzy/2018/10
    /23/uklad-
    > chlodzenia-jak-wyglada-w-aucie-elektrycznym/
    >

    K.. gościu, ja mam elektryka a Ty tylko o nich czytasz.


  • 80. Data: 2025-01-05 15:40:19
    Temat: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.01.2025 o 13:48, Pixel(R)?? pisze:

    >
    > Oczywiście, że ma...ale to że ma, nie ZNIKA strat w prątku o których
    > piszę:) pomijając współczynnik Cx.
    >

    Usiłowałem to przeczytać, ale za cholerę do mnie nie docierało.
    Po wielu próbach chyba zrozumiałem, co chciałeś napisać.
    Ale na przyszłość: nie używaj wyrazów, których znaczenia nie rozumiesz.
    Pomoc i wyjaśnienie: zniknąć może coś lub ktoś, ale nie można zniknąć
    czegoś lub kogoś. Można kogoś/coś uczynić niewidocznym, ale nie można
    kogoś/czegoś zniknąć.
    https://sjp.pwn.pl/sjp/zniknac;2547012.html

    > Weź się mała kurwo przyznaj do błędu, bo co zdanie dalej, to wychodzisz
    > na większego debila niż jesteś :D Manipulacja ci nie działa :)
    >

    I nie chodzi o to, że dyskutujesz z byle ścierwem zaśmiecającym usenet.

    --
    -
    Akarm
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 20 ... 30


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: