  • 1. Data: 2010-07-18 17:33:47
    Temat: Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanko do doswiadczonych, jak jest z utrzymaniem w czystosci jasnej
    bezowej tapicerki MATERIALOWEJ?
    Bo bardzo mi sie podoba ale z 2-giej strony rozsadek nakazuje zastanowic
    sie 5 razy ;) Obecnie mam taki szary/siwy welur i nie ma zadnego
    problemu, ale raz ze to welur, a 2 ze pod wzgledem jasnosci jest gdzies
    pomiedzy czarnym a jasnym bezem.

    Dlatego prosze o podzielenie sie swoimi doswiadczeniami, bo jak pisalem
    bardzo mi sie podoba, ale nie chce jezdzic co pol roku na kompleksowe
    pranie, a pomiedzy praniami patrzec na plamy, zacieki itp.

    Pozdrawiam
    Konrad L

  • 2. Data: 2010-07-18 17:44:59
    Temat: Re: Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 18 Lip, 19:33, Konrad L <p...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanko do doswiadczonych, jak jest z utrzymaniem w czystosci jasnej
    > bezowej tapicerki MATERIALOWEJ?

    > Pozdrawiam
    > Konrad L
    A co? masz jasnego Olympusa PEN ?
    StaM

  • 3. Data: 2010-07-18 17:49:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 19:33:47 +0200, Konrad L napisał(a):

> [...]
    > sie 5 razy ;) Obecnie mam taki szary/siwy welur i nie ma zadnego
    > problemu, ale raz ze to welur, a 2 ze pod wzgledem jasnosci jest gdzies

    Nadaje się na zastąpienie szarej karty kodaka?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 4. Data: 2010-07-19 19:33:37
    Od: Piotr <p...@g...com>

> [...]
    > bardzo mi sie podoba, ale nie chce jezdzic co pol roku na kompleksowe
    > pranie, a pomiedzy praniami patrzec na plamy, zacieki itp.

    A trza się od czasu do czasu wykąpać, babie kazać poprać kalesony i
    nie ma problemu..
    :-)