  • 41. Data: 2010-12-25 06:34:20
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Tak sie głupio zapytam: dokad jeździsz z Polski 30 tysięcy kilometrów na
    > wschód?

    faktycznie, glupio spytales.

  • 42. Data: 2010-12-25 06:59:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 23:41:17 +0100, marek napisał(a):

    > tylko ze ja jezdze w trasy po 15-30 tys km na wschod :D

    To niektóre z tych tras lepiej robić "na zachód" :)

    AK

  • 43. Data: 2010-12-25 08:28:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > faktycznie, glupio spytales.

    Ale powiedz, mnie też to ciekawi. Nie byłoby łatwiej pojechać na zachód?

    --
    ignorance is bliss

  • 44. Data: 2010-12-25 10:44:29
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 25 Dec 2010 06:59:57 +0100, Andrzej Kubiak na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > To niektóre z tych tras lepiej robić "na zachód" :)

    Wpław przez ocean ... serio tak trudo Wam to zrozumieć :) ?

    "A kiedy cię pocałuję, Trzy dni w gębie cukier czuję. Jan Kochanowski (1530
    - 1584)"

  • 45. Data: 2010-12-25 11:58:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Shrek napisał(a):
    > Po cholerę ci w schowku - ja dmucham jeszcze zanim wyjdę - od razu wiem
    > czy iść do samochodu, czy do metra;)
    No, ale u mnie nie ma metra ;)

    W domu też jest. Dwa pomiary nie zaszkodzą :-D
    --
    Krzysiek

  • 46. Data: 2010-12-25 12:54:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-25, marek <s...@o...pl> wrote:

    > faktycznie, glupio spytales.

    Twojej odpowiedzi nie przebiłem...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 47. Data: 2010-12-25 14:45:01
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *f* w wiadomości news:if2bh7$n4k$1@news.onet.pl napisał(a):
    > W moim aucie zdjęcie koła bez walenia młotem jest niemożliwie.
    > Jak bym tak walil, jak walą w warsztacie, przewrócę podnosnik.
    > Żarówki wymienia się po wymontowaniu innych rzeczy.

    Mi już kilka razy ostro się zapiekło koło, ostatnio nawet próby zbicia go
    młotkiem przez debowy klocek spełzły na niczym, koło jak przyspawane.
    "Przypadkiem" polałem strategiczne okolice koła pepsi (kwas fosforowy w
    składzie napoju) i puściło po 2 minutach po zwykłym kopniaku. Wnioski
    wyciągnij sam... Choć dodam jeszcze jedno, ja problemy mam w 2 autach po
    wymianie opon u gumiarzy, nawet różnych :) Po oczyszczeniu piasty koło
    siedzi ciasno, ale po kilku miesiącach jednak łatwo odchodzi :-)
    W Twoim aucie koło też przy odrobinie dobrej woli nie będzie sprawiać
    najmniejszych problemów :-)

    Pozdr

  • 48. Data: 2010-12-25 14:45:05
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Krzysiek Kielczewski* w wiadomości
    ho.pl napisał(a):
    > Twojej odpowiedzi nie przebiłem...

    Mozesz wyjaśnić jakim cudem rzekomo nie przebiłeś? Marek napisał coś
    logicznego, Ty raczyłeś jedynie bredzić. To co Marek napisał jest tak samo
    trudne do ogarniecia jak wykonanie działania 2+2, ale oczywiście teraz
    pisanie głupot jest trendy :-/

    Pozdr

  • 49. Data: 2010-12-25 14:55:07
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    > To niektóre z tych tras lepiej robić "na zachód" :)

    A może od wyjazdu do powrotu robi 30 tys. km, natomiast niekoniecznie oddala
    się na tę odległość od domu?

    --
    pzdr, Eli

  • 50. Data: 2010-12-25 15:09:37
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Ale powiedz, mnie też to ciekawi. Nie byłoby łatwiej pojechać na zachód?

    raczej slabo widze wyjazd np na syberie jadac na zachod :)