  • 1. Data: 2013-09-08 10:28:59
    Temat: Jakie najmniejsze gabarytowo zasilacze ?
    Od: yuras <j...@o...pl>

    Szukam zasilacza do obudowy komputerka mediacenter, który efektywnie
    dostarczy ok. 450W (nominalnie pewnie powinno byc wiecej)... Czy są
    jacyś producenci, modele którzy produkują zasiłki w obudowach mniejszych
    niż standardowe ... Kupiłem standardowy wiatrak ale niestety o jakieś
    dwa lub trzy centymetry koliduje z kartą graficzną ...

  • 2. Data: 2013-09-08 11:36:12
    Temat: Re: Jakie najmniejsze gabarytowo zasilacze ?
    Od: "kszyhu fr@ckowiak" <k...@g...pl>

    W dniu 08.09.2013 o 10:28 yuras <j...@o...pl> pisze:

> [...]
    > niż standardowe ... Kupiłem standardowy wiatrak ale niestety o jakieś
    > dwa lub trzy centymetry koliduje z kartą graficzną ...

    http://cenowarka.pl/?cat=gehps

    btw - jaką obudowę i jaką kartę posiadasz? pytam, bo sam się zastanawiam
    nad htpc

    --
    This is what he'd always known
    The promise of something greater beyond the water's final horizon

  • 3. Data: 2013-09-08 21:46:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.09.2013 10:28, yuras pisze:
    > Szukam zasilacza do obudowy komputerka mediacenter, który efektywnie
    > dostarczy ok. 450W
    media center 450W? W obudowie z mikrofalówką czy opiekaczem?

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-09-09 10:27:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:522cd3fb$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
    > media center 450W? W obudowie z mikrofalówką czy opiekaczem?

    No a jak myslisz, sam telewizor moze ciagnac z 300W a glosniki, a dvd?

  • 5. Data: 2013-09-09 10:41:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:522cd3fb$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
    >>

    > No a jak myslisz, sam telewizor moze ciagnac z 300W a glosniki, a dvd?

    Telewizor zasilany z zasilacza komputera???

    marfi

  • 6. Data: 2013-09-09 11:05:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Telewizor zasilany z zasilacza komputera???

    OMG

  • 7. Data: 2013-09-10 19:17:48
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "yuras" <j...@o...pl> wrote in message news:l0hcgc$663$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > Kupiłem standardowy wiatrak ale niestety o jakieś dwa lub trzy centymetry

    albo masz tam jakies sli czy crossfire co w takiej obudowie jest srednio
    rozsadne i wypadaloby o tym wspomniec, albo potrzebujesz zasilacza max. 200W

    --
    http://db.org.pl/