  • 21. Data: 2009-10-15 21:55:52
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 15 Paź, 23:46, "Pawel" <p...@p...pl> wrote:
    > No dales mi do zrozumienia, ze nie lubisz jak ktos czesto uzywa jakiegos
    > zwrotu.
    Brawo, dodam tylko że ten konkretny zwrot w nadmiarze jest szczególnie
    wkurwiający.

    > To co - mam nagle przestac tak robic, bo ty tak chcesz?
    To co z tym zrobisz to tylko i wyłącznie twoja sprawa.

    > Nie podoba sie nie czytaj, wypierdalaj. To naprawde totalne agresywne chamstwo.
    Nie, to sarkazm.

    > Czy ja ci mowie - zebys np. zdanie zaczynal od duzej litery bo jak nie to jebne, bo
    > mi sie nie podoba jak jest z malej? Co ty jestes jakims moim tata, krolem
    > lasu czy co? Ile ty masz lat?
    Niepotrzebnie się unosisz, wydawało mi się że grzecznie i przez
    zaciśnięte zęby zwróciłem Ci uwagę na coś co mnie boli ;)

    > mam nadzieje ze cos panial.
    że co ?

    pozdro.

  • 22. Data: 2009-10-15 22:01:24
    Od: Ditron <t...@g...com>

  • 23. Data: 2009-10-15 22:06:37
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    >Brawo, dodam tylko że ten konkretny zwrot w nadmiarze jest szczególnie
    >wkurwiający.

    Dla ciebie jest w nadmiarze szczegolnie wkurwiajacy, dla ciebie, dla mnie -
    nie. Co to jest nadmiar i szczegolnie wkurwiajacy to sobie kazdy sam
    definijuje. I to ze cie cos w kims innym denerwuje nie jest powodem zeby od
    razu tego kogos probowac przystosowac do swojej wizji swiata, tzn. - dla
    ciebie jest - ale to jest wlasnie to chamstwo o ktorym wspominalem.

    >Niepotrzebnie się unosisz, wydawało mi się że grzecznie i przez
    >zaciśnięte zęby zwróciłem Ci uwagę na coś co mnie boli ;)

    > mam nadzieje ze cos panial.
    >że co ?

    "paniał" to rosyjskie slowo, cos w sensie - 'zrozumial'

    OK, koniec tematu.

    P.

  • 24. Data: 2009-10-16 03:49:27
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Pawel napisał(a):
    > Kefira wrotka zastepcza:
    >
    > Hmm to o czym innym pomyslec? Yamaha XT?

    Jest to jakas alternatywa :)
    Ale. Nie podales (albo przegapilem) dwoch, dosc istotnych zmiennych:
    1. Jaki jestes duzy.
    2. Od razu planujesz jezdzic we dwoje, czy na razie jestes taki bardziej
    Han Solo? ;)
    Bo zasadniczo, jako pierwszy motor, to podobnie jak Kefir i Niurom,
    polecilbym bardziej Trampka. A jako alternatywe jakas szescsetke w
    singlu - chocby wlasnie cos jak XT.
    I, skoro taki nacisk kladziesz na bezusterkowosc i ewentualna mozliwosc
    naprawy na zadupiu, to raczej omijalbym BMW (z tych nowszych). :)

  • 25. Data: 2009-10-16 05:23:15
    Od: "Miszel" <n...@d...pl>

    Witam,
    Co do niezawodnosci i przydatnosci AT do turystyki, to pozwole sobie wkleic
    link ze zdjeciami z wyprawy Sambora (zapodal to oficjalnie, wiec chyba
    moge?):
    http://picasaweb.google.pl/Sambor1965/CentralAsia200
    9#
    Te zdjecia sporo mowia zarowno o mozliwosciach tego moto, jak i o tym co w
    ogole od sprzeta jest wymagane na takiej wyprawie.
    Trampek to w pewnym sensie mniejsza i lzejsza wersja AT.
    Moc silnika traktuj jako sprawe drugorzedna.

    A BMW? Bylem we wrzesniu na alpejskich winklach i gros ludzi jezdzilo tam
    wlasnie takimi wypasionymi sprzetami. Na tamte tereny to rzeczywiscie
    swietne moto... :)

    Miszel w/na czerwonym trampku --> mbochen-at-izoo-krakow-pl

  • 26. Data: 2009-10-16 05:49:04
    Od: n...@s...com

    On Thu, 15 Oct 2009 20:34:06 +0200, "Pawel" <p...@p...pl>
    wrote:

    >I znow chyba smieszne pytanie - ale co to znaczy 'wygody na plasticzni'?

    Wygoda w sporcie, sport-turystyku to takie Yeti. Duzo mozna o nim
    przeczytac w prasie kolorowej, ale jak wnikniesz w szczegoly to sie
    okazuje ze nie istnieje ;)

    > W sensie ze dupa boli? ;)

    w sensie ze wisisz na rekach, masz podkurczone nogi. A dupa to boli na
    wszystkim. Na AT szczegolne szybko.

    pozdr
    newrom
    PS. Zbigi z Kefem chca Cie przeciagnac na ciemna strone mocy, olej
    single! :P
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 27. Data: 2009-10-16 06:49:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 15 Oct 2009 20:33:22 +0200) ktos podajacy sie za Pawel
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A Trampek to jest TransAlp? Nie pytam z sarkazmem, naprawde nie znam sie...

    Tak.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 28. Data: 2009-10-16 07:16:23
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Zamierzalem sobie kupic Africa Twin lub TransAlpa - od zawsze chyba ;)
    > Przyszedl czas decyzji, ze na wiosne a moze jeszcze tej jesieni sie na cos
    > skusze.

    blizniacze motorki różniace się rozmiarem. Ta sama niezawodność i dokładnie
    ten sam charakter.

    Zrób przymiarke i wez to co ci bardziej pasuje.

    Jedno i drugie idealne do wymienionych zastosowań. Pojedzie zawsze, na
    każdym paliwie itd. itd ;-) Oczywiscie wszystko zalezy od egzemplarza. Ja
    ujezdzam trampka od dwóch sezonów i poza zmianą oleju i regulacja gaznikow
    nie zagladalem do niego a sprzet ma 15 lat. Uzywam zarowno w miescie, na
    szutrach i w lekkim terenie jak i w trasy. W dwie osoby doladowany kuframi
    robi się powolny ale mi to nie przeszkadza :) bo i tak nigdy nie jezdze na
    wyscigi.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 29. Data: 2009-10-16 08:27:24
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > Ale. Nie podales (albo przegapilem) dwoch, dosc istotnych zmiennych:
    > 1. Jaki jestes duzy.

    175 cm, 80 kg

    > 2. Od razu planujesz jezdzic we dwoje, czy na razie jestes taki bardziej
    > Han Solo? ;)

    Na razie Han Solo ;)

    > Bo zasadniczo, jako pierwszy motor, to podobnie jak Kefir i Niurom,
    > polecilbym bardziej Trampka. A jako alternatywe jakas szescsetke w
    > singlu - chocby wlasnie cos jak XT.

    Hmmm no tez wlasnie o tym myslalem, patrzylem tez na jakies Suzuki itd. ale
    nie chce tu rozpetac dyskusji ktora marka lepsza...

    > I, skoro taki nacisk kladziesz na bezusterkowosc i ewentualna mozliwosc
    > naprawy na zadupiu, to raczej omijalbym BMW (z tych nowszych). :)

    I super, skreslamy zatem BMW, tez mysle ze to jakies takie kosmiczne za
    bardzo i chyba one czesto sa z kardanem...

    P.

  • 30. Data: 2009-10-16 08:29:04
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > Co do niezawodnosci i przydatnosci AT do turystyki, to pozwole sobie
    > wkleic link ze zdjeciami z wyprawy Sambora (zapodal to oficjalnie, wiec
> [...]

    Widzialem, wszystkie obejrzalem. Fascynujace, super wyprawa. Wlasnie o takie
    cos mi chodzi. Troche jezdzilem po Afganie motorem marki JinLing (czy jakos
    tak) i Sahab (150 ccm), ale to jednak nie to ;) Piekne foty i super wyprawa,
    rozmazylem sie ;)

    Pozdr.P.