  • 1. Data: 2013-02-07 14:21:25
    Temat: Jakie konsekwencje za odtrąbienie Policjanta?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Pytanie do praktyków->Jakie konsekwencje grożą za odtrąbienie Policjanta
    z drogówki? Filozofów proszę o nie wypowiadanie się w temacie.

  • 2. Data: 2013-02-07 14:24:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pytanie do praktyków->Jakie konsekwencje grożą za odtrąbienie Policjanta z
    > drogówki? Filozofów proszę o nie wypowiadanie się w temacie.

    Mandat za używanie sygnałów dźwiękowych bez potrzeby.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-02-07 14:31:57
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mandat za używanie sygnałów dźwiękowych bez potrzeby.

    Potrzeba była. Pies wyszedł na drogę.

    Marek

  • 4. Data: 2013-02-07 14:45:07
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-07 14:31, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Potrzeba była. Pies wyszedł na drogę.
    >
    > Marek

    No właśnie;) Czasem się porostu o nich boje gdy bez włączonych kogutów
    przeprowadzają kontrole prędkości stojąc na poboczu za ciągłą linią, na
    kreskowanej powierzchni, przystanku autobusowym.

  • 5. Data: 2013-02-07 15:15:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Potrzeba była. Pies wyszedł na drogę.

    Mieliśmy nie filozofować...

    ...ale skoro już zacząłeś to w tym tonie konsekwencje mogą być dowolne. Ot.
    np. stwierdzenie, że samochód stanowi zagrożenie i wezwanie holownika. A co
    jak filozofowac to na całego, a powód... powód się zawsze jakiś znajdzie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-02-07 15:57:37
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-07 15:15, Ergie pisze:
> [...]
    > Ot. np. stwierdzenie, że samochód stanowi zagrożenie i wezwanie
    > holownika. A co jak filozofowac to na całego, a powód... powód się

    Ja naprawdę się o nich boje. Czasem w omamie ładują się pod koła. Rok
    temu przy cmentarzu Osobowickim Wrocław, wszedł mi funkcjonariusz
    stopami pod koła. Zrobił żle i mnie wyzywał co ja wyprawiam, że mu po
    stopach jeżdżę i czy za świniaka dostałem prawo jazdy. Widziałem że
    chłop zmęczony wszystkimi świętymi i się musi wyładować bo padnie na
    serce więc z nim nie dyskutowałem. Podarł buzie i pojechałem. Pytałem
    podróżujących ze mną towarzyszy czy to ja źle zrobiłem czy chłop się mi
    władował pod koła i stwierdzili jednomyślnie ze chłopina wszedł pod
    koła, machając żebym jechał.

  • 7. Data: 2013-02-07 16:03:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-07 14:21, hisjusz pisze:
    > Pytanie do praktyków->Jakie konsekwencje grożą za odtrąbienie Policjanta
    > z drogówki? Filozofów proszę o nie wypowiadanie się w temacie.

    Co prawda nie z drogówki ale z prewencji, wpakowali mi się z
    podporządkowanej transporterem. Otrąbiłem i "nakiwałem palcem", nawet
    się nie zatrzymywali (nie byli uprzywilejowani).

    Lewis

  • 8. Data: 2013-02-07 16:35:28
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    hisjusz wrote:

    > Pytanie do praktyków->Jakie konsekwencje grożą za odtrąbienie Policjanta
    > z drogówki? Filozofów proszę o nie wypowiadanie się w temacie.

    Klątwa do trzeciego pokolenia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-02-07 18:45:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > przeprowadzają kontrole prędkości stojąc na poboczu za ciągłą linią, na
    > kreskowanej powierzchni, przystanku autobusowym.

    Jeden kiedyś w Puszczykowie wyszedł za bardzo pod koła i nie przeżył
    własnego debilizmu.
    Oczywiście psy próbowały zrzucić winę na niewinnego kierowcę, ofiarę
    policyjnej głupoty.....

  • 10. Data: 2013-02-07 20:05:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości
    >Pytanie do praktyków->Jakie konsekwencje grożą za odtrąbienie
    >Policjanta z drogówki? Filozofów proszę o nie wypowiadanie się w
    >temacie.

    Alez przeciez to sa sprawy jak najbardziej filozoficzne.

    Zalezy na kogo trafisz, zalezy co sam potrafisz i jaka masz
    legitymacje w kieszeni :-)

    Byl tu taki jeden co polazl zlozyc donos na straznikow i wrocil z
    mandatem :-)

    J.