  • 11. Data: 2010-08-30 13:38:16
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > I wada jest mniejszy niz w 307 SW bagaznik.
    > A moze warto sie zastanowic nad Renault Grand Scenic'kiem

    Wybór między kiłą a cholerą.
    Czegoś normalnego już kupić nie idzie?
    Sąsiada ostatnio namówiłem na Ceeda SW, wybierał między Octavią, Laguną i
    Mondeo. ;-)

  • 12. Data: 2010-08-30 13:45:09
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Wybór między kiłą a cholerą.
    Ech Ty nigdy nie przestaniesz :-)
    > Czegoś normalnego już kupić nie idzie?
    > Sąsiada ostatnio namówiłem na Ceeda SW, wybierał między Octavią, Laguną
    > i Mondeo. ;-)
    ...i?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-08-30 13:47:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Ech Ty nigdy nie przestaniesz :-)

    Przestanę.
    Od razu po tym, gdy mi Renault zrekompensuje straty związane z decyzją o
    zakupie Megane. ;-)

    Idźcie tą drogą. ;-)

  • 14. Data: 2010-08-30 14:21:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    PaPi pisze:

    > Skad takie informacje ?
    > Bo z raportow Dekry to xsara picasso raczej blado pod wzgledem
    > bezawaryknosci wypada.

    od lat na 1-wszym miejscu w swojej klasie
    ostatnio exsekwo z C4 Picasso

    co sie dziwic - konstrukcja przez 10 lat zostala b.dobrze dopracowana i
    wiekszosc bugow wieku dziececego wyeliminowano jakis czas temu.

    A autko mile, pakowne jak malo ktore (chodzi tez o mozliwosc latwej
    aranzacji konfiguracji foteli wewnatrz).

    Citroen chcial w 2007 roku zakonczyc produkcje (od 2006 jest C4 Picasso)
    - jednak na nieslabnocy popyt na ten model - oferowal X.Picasso do 3-4
    2010 (w Amerye Pld pewnie jeszcze pare dobrych lat bedzie w produkcji)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-08-30 14:24:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    PaPi pisze:

    > Skad takie informacje ?
    > Bo z raportow Dekry to xsara picasso raczej blado pod wzgledem
    > bezawaryknosci wypada.

    od lat na 1-wszym miejscu w swojej klasie
    ostatnio ex aequo z C4 Picasso

  • 16. Data: 2010-08-30 14:25:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 14:21:03 +0200, AL napisał(a):

    > co sie dziwic - konstrukcja przez 10 lat zostala b.dobrze dopracowana i
    > wiekszosc bugow wieku dziececego wyeliminowano jakis czas temu.

    Zwłaszcza, że tłuczone w milionach egzemplarzy i zajeżdżane przez firmy
    całej Europy Berlingo/Partner (technicznie to samo co Picasso) daje się na
    czym oprzeć w ulepszaniu konstrukcji.
    Same części są produkowane w dużych ilościach - więc tanie i łatwo
    dostępne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-08-30 15:39:03
    Od: " " <b...@g...pl>

    > Zwłaszcza, że tłuczone w milionach egzemplarzy i zajeżdżane przez firmy
    > całej Europy Berlingo/Partner (technicznie to samo co Picasso)

    ew. Nowe Berlingo/Partner chyba rozwiazali juz problem tluczacego zawieszenia.

    To kawal fury, taki by mi pasowal 1.6 Hdi 90 koni, np. odsuwane drzwi to przy
    dzieciakach nieocenione.

    kawal fury za dosc nie wygorowana cene, nic nie jest za darmo, czyzby blacha
    byla dwa razy ciensza bo gdzies musi byc kruczek w tak niskiej cenie ;)

  • 18. Data: 2010-08-30 15:45:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 13:39:03 +0000 (UTC), b...@g...pl
    napisał(a):

    > ew. Nowe Berlingo/Partner chyba rozwiazali juz problem tluczacego zawieszenia.

    nowe Berlingo ma zawieszenie takie jak C4 Picasso i przód Grand Picasso (bo
    GP ma z tyłu pneumatykę)

> [...]
    > byla dwa razy ciensza bo gdzies musi byc kruczek w tak niskiej cenie ;)

    Kawał jak kawał - Picasso ma takie same rozmiary jak Berlingo, a Grand
    Picasso jest większe. Fakt, nie ma otwieranych drzwi, za to komfort,
    wyposażenie, wyciszenie lepsze i aerodynamika też trochę lepsza (mniej
    spali)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-08-30 15:51:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > nowe Berlingo ma zawieszenie takie jak C4 Picasso i przód Grand Picasso (bo
    > GP ma z tyłu pneumatykę)

    jako opcje (tzn nie kazde C4GP ma pneumatyke z tylu)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2010-08-30 16:11:32
    Od: " " <b...@g...pl>

    > jako opcje (tzn nie kazde C4GP ma pneumatyke z tylu)

    no to mi namieszaliscie, do tej pory jezdzilem raczej nowymi, bo mnie bylo
    stac, teraz nie jest tak kolorowo ;)

    dlatego doszedlem do wniosku - jak wiekszosc w mojej sytuacji - ze za duzo
    trace na nowym, ale Nowe Berlingo/Partner moge kupic w cenie netto (na firme),
    jest slabsze jak opisaliscie (tzn. glosniej, mniej komforotowo, drzwi odsuwane
    pominmy, tylko raz takie mialem ale nie majac jeszcze dzieci i jakos zyje
    teraz z "otwieranym"

    i jest dylemat Picasso Grand uzywany, czy nowy Berlingo/Partner z naciskiem na
    Puga, bo tanszy ;).