  • 81. Data: 2021-11-04 20:02:30
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:25, Shrek pisze:

    > Jest jeszcze metoda przyjąć i nie zapłacić. Ponoć ściągalność mandatów
    > jest na żałosnym poziomie, zbiżonym do tech co chcą zapłacić i nie
    > zapomną;)

    Poprawili jakiś czas temu w sensie od 10 lat działa dobrze. US włazi na
    konto i ściąga z nawiązką. Mam takiego sąsiada, co nie pracuje ale coś
    tam na koncie ma i się chwalił, że mu zajebali bez problemu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 82. Data: 2021-11-04 20:44:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 20:02, LordBluzg(R) pisze:

    > Poprawili jakiś czas temu w sensie od 10 lat działa dobrze.

    Nie bardzo - w raporcie niku z 2013 stało że poniżej 70% z czego jakie
    50 punktów procentowych to ci co chcieli zapłacić i nie zapomnieli.

    >US włazi na
    > konto i ściąga z nawiązką. Mam takiego sąsiada, co nie pracuje ale coś
    > tam na koncie ma i się chwalił, że mu zajebali bez problemu :)

    Może miał pecha. Tak jak pisałem - ja się przyznałek kto prowadził i nic
    nie przyszło

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2021-11-04 21:04:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 20:44, Shrek pisze:

> [...]
    > 50 punktów procentowych to ci co chcieli zapłacić i nie zapomnieli.

    > Może miał pecha. Tak jak pisałem - ja się przyznałek kto prowadził i nic

    W sumie mam czyste konto ostatnio i 100zł miałem ostatnio 5 lat temu ale
    zapłaciłem, bo nawet czułem się winny :D Oczywiście prędkość i dziabnął
    mnie przydroży FR, który uznawałem wcześniej za wyłączony.

    Fotkę zachowałem. Co ciekawe, miałem tam "wincyj" bo sprawdzałem z
    własnymi logami i pomyłka była na 10km/h Loguję OBD i GPS.

    Przykład: https://www.fotosik.pl/zdjecie/6e4c0106f35237c1 z Torque,
    polecam i wspominałem w wątku o tej apce :) Przydaśna.

    Nie testowałem "niepłacenia" w sumie więc osobiście się nie odniosę.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 84. Data: 2021-11-04 21:37:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 21:04, LordBluzg(R) pisze:

    > W sumie mam czyste konto ostatnio i 100zł miałem ostatnio 5 lat temu ale
    > zapłaciłem, bo nawet czułem się winny :D Oczywiście prędkość i dziabnął
    > mnie przydroży FR, który uznawałem wcześniej za wyłączony.

    Ja dwieście i trzysta w całej karierze. Za co to temat na odzielną
    dyskusję. Zabudowany koło szkółki (leśnej) i skręt na zakazie - przy
    czym w drugim przypadku nie sam czyn był ciekawy a sposób w jaki chcieli
    wymusić łapówkę;)

    > Fotkę zachowałem. Co ciekawe, miałem tam "wincyj" bo sprawdzałem z
    > własnymi logami i pomyłka była na 10km/h Loguję OBD i GPS.

    Fotek od dośc dawna nie przysyłają już.

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2021-11-04 22:56:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 04.11.2021 20:44 you wrote:

> [...]
    > zapomnieli.
    > Może miał pecha. Tak jak pisałem - ja się przyznałek kto prowadził i

    Potwierdzam. Ostatnio wyrabiają się w rok.

    Z tym że jeśli nie ma zwrotu podatku to zajmują kwotę na rachunku
    bankowym co już zwykle tanie nie jest.

    --
    Pete

  • 86. Data: 2021-11-05 21:56:56
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 19:56, Shrek pisze:

    > Pewnie nic, bo nic nie przyszło. Ale myślałem, że po to chcą wiedzieć
    > czy to ja źle parkowałem, żeby wystawić mandat. Może się mylę i byli
    > tylko ciekawi.

    No ale nie wystawili więc nie wpadło do statystyki ściągalności.