  • 11. Data: 2012-01-08 14:03:50
    Temat: Re: Jakie auto klasy passata, 3 letnie, poleasingowe byscie kupili?
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 8 Sty, 12:16, "m...@i...pl" <m...@i...pl>
    wrote:

    > Jeździła nim kobieta,

    i to jest na plus? :D

  • 12. Data: 2012-01-08 14:21:09
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/08/2012 02:03 PM, kkk wrote:
    > On 8 Sty, 12:16, "m...@i...pl"<m...@i...pl>
    > wrote:
    >
    >> Jeździła nim kobieta,
    >
    > i to jest na plus? :D

    Ja nim jeździłem sporadycznie. Ale ca 5000 na pewno nim zrobiłem.

  • 13. Data: 2012-01-08 15:00:06
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Duże ryzyko to to trzy letnie poleasingowe auto.

    Chyba, ze wiesz wszystko o danym aucie. Np. jezdzil nim znajomy albo ktos z
    rodziny, ew. twoj kolega zarzadza flota w danej firmie :)

    > Nie bardzo ekonomicznie ma uzasadnienie sprzedawanie auta trzyletniego,
    > chyba że się bardzo psuje właśnie, albo jest mocno wyeksploaowane.

    To nie ma nic wspolnego z wyprzedarza tych aut. Jedno moze byc
    wyeksploatowane a drugie moze byc w swietnym stanie.

    > Zgodzę się z inną odpowiedzią i wolałbym już sarsze auto, ale ciągle po
    > jednym kierowcy.

    A ja nie, wszystko zalezy od wiedzy.

    sz.

  • 14. Data: 2012-01-08 15:03:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    wysprzedaza mialo byc

  • 15. Data: 2012-01-08 16:33:32
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Napisałeś dobrze, a teraz się błędnie "poprawiłeś". :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 16. Data: 2012-01-08 16:36:40
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Napisałeś dobrze, a teraz się błędnie "poprawiłeś". :)

    Serio ? Wszystko przez ten Ciechan.

    sz.

  • 17. Data: 2012-01-08 17:03:29
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-01-08 16:36, szufla pisze:

    > Serio ? Wszystko przez ten Ciechan.
    >
    > sz.

    No prawie. :) Dopiero zauważyłem, że miałeś tam "rz". Tą część dobrze
    poprawiłeś. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 18. Data: 2012-01-08 21:23:06
    Od: "PavveL" <l...@i...pl>

    >... 1.9 CDTi ... zaczipowane na 195 koni...

    He he, hamownia też chipowana żeby ładne wykresy kreśliła. A naiwny klient
    łyka bajki jak pelikan.

  • 19. Data: 2012-01-08 21:28:23
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-06 23:54, topek pisze:
    > Podobno nowa laguna sie zacnie prezentuje, jesli chodzi o jakosc
    > wykonania i awaryjnosc
    Mam tu takiego jednego co kupił (jako chyba 4tą z rzędu renault), i choć
    sam w serwisie Renault pracował, i teoretycznie wiedział co kupuje, to
    teraz po 1.5roku już modli się by mu ukradli, zna wszystkie ASO w
    Polsce, a promieniu 200km w Aso to już po imieniu go witają...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 20. Data: 2012-01-08 22:03:27

    On 01/08/2012 09:23 PM, PavveL wrote:

    > He he, hamownia też chipowana żeby ładne wykresy kreśliła. A naiwny
    > klient łyka bajki jak pelikan.

    Przykro mi, że Ty trafiłeś na taką hamownie i ze dałeś się wyruchać.