  • 11. Data: 2010-07-13 21:06:45
    Temat: Re: Jaki urzadzenie do GPS
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Dobra, kupilem MIO Moov M400 Central Europe.
    W piatek sie okaze, cototo jest warte :)
    Podziele sie w weekend wrazeniami.

    --
    venioo

  • 12. Data: 2010-07-14 09:15:18
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 13.07.2010 12:05, Marcepan pisze:

    > Pogódź się z tym. Nie ma takiego GPS który by nie wariował w ciasnej,
    > wysokiej zabudowie. Nawet odbiornik geodezyjny za 100K a co dopiero
    > tanie g... z Auchana. Brak widocznych satelitów i odbicia sygnału od
    > budynków. W takim wypadku większa czułość będzie powodowała większe błędy.

    A właśnie że są:)
    W mojej Lagunie II mam zintegrowaną navi, oprócz satelity pobiera ona
    sygnał z akcelerometru, czujnika przy kierownicy, oraz prędkość.
    Dzięki temu nawet jak skręcę w tunelu to navi się nie gubi - sprawdzone.

  • 13. Data: 2010-07-14 17:25:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Jul 2010 21:06:45 +0200, w <i1idg7$r53$1@news.onet.pl>, venioo

    > Dobra, kupilem MIO Moov M400 Central Europe.
    > W piatek sie okaze, cototo jest warte :)
    > Podziele sie w weekend wrazeniami.

    To ma chyba mapy Navteqa (tak na 90%).
    Więc miej oczy dookoła głowy, bo nie będziesz znał dnia i godziny, kiedy
    wylądujesz w polu :).

  • 14. Data: 2010-07-14 21:15:28
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Może i łapie, może i nie. Dasz gwarancję? ;->
    >
    > Ja tam uważam, że nie należy urządzeniom utrudniać pracy, jeśli to możliwe.

    Gwarancje? Jasne, moge dac.

    > Och, one mają własne zasilanie mikrostosem i ładować ich nie trzeba? ;->

    Trzeba ale masz jedna ladowarke, ktora podlaczasz w razie potrzeby lub w
    ogole jej nie odlaczasz kiedy urzadzenie lezy sobie w schowku wlaczone
    gotowe do pracy ;)

    -
    pozdr

  • 15. Data: 2010-07-14 21:21:18
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > No, ciekawe co sie lepiej sprawdzi w wysokiej zabudowie Berlina -
    > niemiecki TomTom, czy cos z tajwanskim lub singapurskim rodowodem, gdzie

    Holenderski

    > SiRF'y sobie niezle radza .. ale chyba sa w obu produktach.

    Sirfy, ktore, II, III czy IV? Jesli 2 i 3 to byla kompletna tragedia w
    porownaniu do wspolczesnych konstrukcji.

    --
    Pozdr

  • 16. Data: 2010-07-15 00:05:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-07-14 17:25, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 13 Jul 2010 21:06:45 +0200, w<i1idg7$r53$1@news.onet.pl>, venioo

    > To ma chyba mapy Navteqa (tak na 90%).
    > Więc miej oczy dookoła głowy, bo nie będziesz znał dnia i godziny, kiedy
    > wylądujesz w polu :).

    Zalezy jakiego kraju - wiekszosc to TeleAtlas jak dobrze pamietam (ale
    nie chce mi sie zejsc na dol zeby sprawdzic) :)
    Wlasnie dziisaj wgralem najnowsza wersje ze strony Mio.

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

  • 17. Data: 2010-07-15 15:39:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Jul 2010 00:05:12 +0200, w <i1lcap$scb$1@news.onet.pl>, venioo

    > Zalezy jakiego kraju - wiekszosc to TeleAtlas jak dobrze pamietam (ale
    > nie chce mi sie zejsc na dol zeby sprawdzic) :)
    > Wlasnie dziisaj wgralem najnowsza wersje ze strony Mio.

    Ponieważ Mio ukrywa tą informację stawiam jednak na całość Navteqa :).

  • 18. Data: 2010-07-16 11:41:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    wiadomości news:4c3ba9f9$1@news.home.net.pl...

    > Temperatur? LOL

    Ja bym tak nie LOLował.
    w samochodzie na podszybiu czasami koło setki temperatura
    może się "pokazać", na pozostawionym tam urządzeniu

  • 19. Data: 2010-07-16 11:56:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur(m) pisze:

    > w wiadomości news:4c3ba9f9$1@news.home.net.pl...

    > Ja bym tak nie LOLował.
    > w samochodzie na podszybiu czasami koło setki temperatura
    > może się "pokazać", na pozostawionym tam urządzeniu

    Wiesz, tylko jak wyjedziesz na otwartą przestrzeń, to z braku
    zasłaniających wieżowców to słoneczko będzie grzać bardziej ;)

  • 20. Data: 2010-07-16 13:04:38
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wiesz, tylko jak wyjedziesz na otwartą przestrzeń, to z braku
    > zasłaniających wieżowców to słoneczko będzie grzać bardziej ;)

    Ale zazwyczaj wzrasta prędkość i zwiększa się przepływ powietrza...

    --
    BYdlę