  • 1. Data: 2012-03-11 09:56:16
    Temat: Jaki telefon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Jaki polecacie obecnie polecacie dobry smartfon?
    Oczekiwałbym, aby działał bezproblemowo a jednoczesnie zeby jak najbardziej
    przyjazne było korzystanie na nim z netu (zeby bez problemu działały strony
    z flash czy np Farmerama - ktos zna? :) )
    Dotychczas uzytkowałem:
    - N6310i - rewelacja
    - SEK750i - fajny, duzy skok możliwości w stosunku do Nokii ale czesto sie
    psuł (notoryczne wyłączanie, jakies problemy z prądem)
    - ostatnio Nokia E52 - tragedia - notoryczne zawieszania,błędy w ksiązce
    numerów, wyłączania, odpadajace guziki itp - takiego błędu chciałbym
    uniknąć)

    Reasumując co polecacie z nowych telefonów?

    Pozdrawiam i z góry wielkie dzięki za wszelkie uwagi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 2. Data: 2012-03-11 10:11:30
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > (zeby bez problemu działały strony
    > z flash czy np Farmerama - ktos zna? :) )
    chciałem Ci napisać że flash dobrze (w miarę) działa na androidach, ale
    o ile gry flashowe które mnie interesowały chodzą dobrze, to grywalne
    nie są. Sterowanie paluchem jest bardzo trudne lub niemożliwe....
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-11 10:44:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > chciałbym uniknąć)
    >
    > Reasumując co polecacie z nowych telefonów?

    ja bym ci polecił Nokie E7

  • 4. Data: 2012-03-11 11:45:30
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ja bym ci polecił Nokie E7

    Nie wolno tu polecać Nokii, jest to niemile widziane na tej religijnej
    grupie.

  • 5. Data: 2012-03-11 11:56:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ja bym ci polecił Nokie E7

    no tak...
    Nie podałem cen...
    Raczej do 200zł w taryfach play Firma max 75

    Wiec na placu boju pozostają
    SE neo V
    HTC Desire Z
    HTC 7 Mozart
    jakiś samsung?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 6. Data: 2012-03-11 12:00:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > ja bym ci polecił Nokie E7

    Dołączam się. To najlepszy telefon jakiego kiedykolwiek używałem. Dzieki
    sprytnej konstrukcji z pełną klawiaturą QWERTY w większości przypadków
    zastępuje netbooka. Jedyne jego wada to utrudnione skanowanie dokumentów
    przez aparat z EDoF (trzeba użyć zewnętrznej aplikacji, żeby obraz był
    wystarczająco ostry).

    Z plusów o których mało się pisze, to bardzo dobra jakość dźwięku z
    dobrymi słuchawkami i fajna regulacja głośności suwakiem, nawet przy
    zablokowanym ekranie.

  • 7. Data: 2012-03-11 12:03:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > no tak...
    > Nie podałem cen...
    > Raczej do 200zł w taryfach play Firma max 75

    to przejdź do T-mobile dostaniesz za 1zeta :)

  • 8. Data: 2012-03-11 12:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
> [...]
    > skanowanie dokumentów przez aparat z EDoF (trzeba użyć zewnętrznej
    > aplikacji, żeby obraz był wystarczająco ostry).

    no aparat to kompletna porażka w tym pudle, najgorsze że czasem potrzebuje
    sfotografować jakieś tabliczki znamionowe, podziel sie wiedzą co to za
    plikacja co magicznie pomaga na jego wady (pewnikiem przez inteligentne
    softowe wyostrzanie)

    > Z plusów o których mało się pisze, to bardzo dobra jakość dźwięku z
    > dobrymi słuchawkami i fajna regulacja głośności suwakiem, nawet przy
    > zablokowanym ekranie.

    potwierdzam.

  • 9. Data: 2012-03-11 12:11:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > no aparat to kompletna porażka w tym pudle,

    Jeśli chodzi o normalne zdjęcia to EDoF jest nawet fajny, bo łatwiej
    zrobić coś w ruchu czy po ciemku (aparaty z AF słabo sobie z tym radzą).

    > najgorsze że czasem
    > potrzebuje sfotografować jakieś tabliczki znamionowe, podziel sie wiedzą
    > co to za plikacja co magicznie pomaga na jego wady (pewnikiem przez
    > inteligentne softowe wyostrzanie)

    No jasne, że softwarowe, ale działa ok, tylko trochę wolno. Nazywa się to
    MDScan (dostępne w sklepie za kilka zł). Potrafi nawet przyciąć dokument,
    zrobić PDF-a...

  • 10. Data: 2012-03-11 12:58:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > no tak...
    > Nie podałem cen...
    > Raczej do 200zł w taryfach play Firma max 75

> [...]

    To nie są nowe telefony, to już starocie.
    Jak już musisz brać z dolnej półki, to LG Optimus/Swift 7 może być lepszym
    wyborem niż Mozart.