  • 11. Data: 2016-04-10 11:26:26
    Temat: Re: Jaki szybki pendrive 64 GB
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Poczytałem testy, ale wyniki są tak różne, że już nie wiem.
    > Chcę kupić szybki pendrive do przenoszenia dużej ilości drobnych plików.

    Mach Xtreme MX-LX series
    MXUB3MLX-64G [BLUE]
    MXUB3MLXY-64G [GREY]
    http://mx-technology.com/h5/en/flash2.php?sid=26

    np.:
    http://allegro.pl/lx-64gb-usb3-0-220-70-mb-s-alumini
    um-blue-i6108333857.html

    Mam takie dwa, tyle że 32GB:
    - szary i kupiony rok pozniej niebieski i ten niebieski jest nieco szybszy,
    ale oba nie maja konkurencji w swojej cenie:
    - zapis 90-100 MB/s
    - odczyt 200 MB/s.

  • 12. Data: 2016-04-11 00:56:51
    Od: s...@g...com

    On Thursday, April 7, 2016 at 4:17:42 PM UTC+1, Jacek wrote:
    > Poczytałem testy, ale wyniki są tak różne, że już nie wiem.
    > Chcę kupić szybki pendrive do przenoszenia dużej ilości drobnych plików.
    > Obecnie pendrive Hama potrzebuje ponad 10 minut na jedną kopię, a
    > Kingston 8.
    > Zależy mi aby miał chowany wtyk i nie wyglądał, jak miniaturka bazy
    > kosmicznej, no i żeby nie był za duży.
    > Dacie jakąś podpowiedź?
    > Jacek

    mam Sandiskowego "Extreme usb 3.0" (sorry, poza numerem seryjnym niczego na nim nie
    ma innego wydrukowanego)- chowany wtyk, bardzo szybki dysk. dlugosc miedzy kciukiem a
    palcem wskazujacym (ze schowanym stykiem).

    simon

  • 13. Data: 2016-04-11 13:11:47
    Od: "Jacek W." <j...@t...spam.pl>

    W dniu 07.04.2016 o 17:17, Jacek pisze:
> [...]
    > Kingston 8.
    > Zależy mi aby miał chowany wtyk i nie wyglądał, jak miniaturka bazy

    O taki
    http://www.x-kom.pl/p/179887-pamiec-pendrive-usb-san
    disk-64gb-extreme-usb-30-245mb-s.html

    Test w załączniku

    Jacek W.

  • 14. Data: 2016-04-11 21:55:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 07/04/2016 04:17, Jacek wrote:
> [...]
    > Obecnie pendrive Hama potrzebuje ponad 10 minut na jedną kopię, a Kingston 8.
    > Zależy mi aby miał chowany wtyk i nie wyglądał, jak miniaturka bazy

    http://www.androidpolice.com/2016/04/11/deal-alert-l
    exar-has-microsd-cards-and-other-flash-memory-marked
    -down-on-amazon/