  • Data: 2002-01-18 16:01:12
    Temat: Jaki provider ?
    Od: "FILO" <f...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mieszkam w Warszawie i mam pewien problem. Mianowicie do tej pory uważałem
    (i spotykałem się też z takimi opiniami) że TPSA jest najdroższym dostawc?
    internetu. Interesuje mnie postawienie serwera - więc upstream musi być
    duży. Przegl?daj?c oferty dochodzę jednak do wniosku że np. takie SDI wypada
    lepiej nić każdy wariant w ACN (aster city), o chello nie wspomne, bo na
    ich stronie nawet nie mogłem znaleĄć prędko?ci ł?cza. Przegl?dałem również
    inne oferty 'na szybko' wyszkukane w internecie: PDI i inne. Wszędzie za
    upstream rzędu 64 kilobity należy płacić kilkaset złotych. Np. Aster City
    oferuje upstream 128 kbit/s w pakiecie TwojaFirma za około 560 zł
    miesięcznie, podczas gdy SDI w tepsie ma upstream 115kbit/s za 160 zł
    miesięcznie.
    Co tu robić ? Czy s? jakie? inne wyj?cia w Warszawie. Przypominam że bardzo
    zależy mi na upstreamie i na niskiej cenie. Proszę o poradę.

    Dzięki