  • Data: 2002-01-18 21:43:00
    Temat: Re: Jaki provider ?
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@d...devel.raszyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <a29g94$rod$1@news.tpi.pl>, FILO wrote:

    > Witam!
    >
    > Mieszkam w Warszawie i mam pewien problem. Mianowicie do tej pory uważałem
    > (i spotykałem się też z takimi opiniami) że TPSA jest najdroższym dostawc?

    Może o najniższym wskaźniku jakość/cena ?

    > upstream rzędu 64 kilobity należy płacić kilkaset złotych. Np. Aster City
    > oferuje upstream 128 kbit/s w pakiecie TwojaFirma za około 560 zł
    > miesięcznie, podczas gdy SDI w tepsie ma upstream 115kbit/s za 160 zł
    > miesięcznie.

    Nie mówiąc już o tym że w cenie SDI masz już swój własny stały IP.

    > Co tu robić ? Czy s? jakie? inne wyj?cia w Warszawie. Przypominam że bardzo
    > zależy mi na upstreamie i na niskiej cenie. Proszę o poradę.

    Jeśli jesteś pewien że serwer się nie rozrośnie i nie będzie wymagał
    kilku ip (np ssl dla kilku domen) oraz przepustowość 115kbps jest
    wystarczająca to chyba SDI jest najlepszym wyjściem. (Porównywalne łącze
    w np Netii kosztuje coś około ceny ACN).
    Tylko że ma dwie dość duże wady:
    -rozbudowa wiąże się ze zrezygowaniem z sdi i przejściem na coś innego,
    nie można po prostu wykupić większej przepustowości.
    -revDNS. ;))

    hunter

    --
    Krzysztof Drewicz