  • Data: 2010-05-21 08:24:57
    Temat: Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
    Od: Natenczas <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Niedawno zainstalowalem sobie siodemke i z niemałym zdziwieniem
    ujrzałem, jak ladnie znalazl i poprawnie zainstalowal moją karte tv na
    SAA7134. (Wczesniej miałem z nią pewne problemy pod XP, czesto
    zawieszała system, zwłaszcza podczas nagrywania). Z drugą kartą na
    BT878 już nie jest tak pieknie, ale nieważne, w sieci sa opisane
    jakies sposoby na instalację takich kart na tym systemie wiec pewnie
    jeszcze z tym powalczę.
    Windows Media Center elegancko wyszukał wszystkie kanały więc mogę
    sobie oglądać i nagrywać programy. Więc wszystko jest ok poza jednym -
    wszystko nagrywa się w dość egzotycznym formacie wtv.
    Pierwsze pytanie mam takie - jaki darmowy program polecalibyście do
    oglądania tv pod Windows7 64bit? Taki, żeby można było zapisywać
    normalnie do avi albo mkv, wybierać kodeki, rozdzielczości itp. I żeby
    sam wyszukiwał i przełączał programy, żeby nie było takiego
    kombinowania, że najpierw w jednym programie trzeba ustawić kanał,
    potem przejśc do drugiego i pod nim nagrywać (miałem różne tunery w
    kompie i takie sytuacje czesto przerabiałem).
    Drugie pytanie - jest jakiś fajny, darmowy program do konwersji wtv do
    avi lub mkv?
    Pozdrawiam
    N.W.