  • 31. Data: 2011-08-14 12:16:23
    Temat: Re: Jaki olej?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-14 11:12, Karolek pisze:

    > Projekcje to ty tworzysz, przy tym jestes zwykla lajza, ktora brak
    > argumentow nadrabia pyskiem.

    jakim pyskiem? najwyżej to ty pyszyczysz jak malutki piesek... dalej
    jesteś idealnym przykładem projekcji, filipku.

    PS. dresik wygodny?

  • 32. Data: 2011-08-14 13:27:58
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-14 12:16, Olo pisze:

    > jakim pyskiem?

    Twoim, niewyparzonym.

    > najwyżej to ty pyszyczysz jak malutki piesek... dalej
    > jesteś idealnym przykładem projekcji, filipku.
    >
    > PS. dresik wygodny?

    Dobrze, ze przyznajesz, ze nie masz argumentow.
    Mozesz juz isc sie dalej trykac z filipkiem.

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2011-08-15 17:45:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafal,

    Thursday, August 11, 2011, 10:02:55 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    [...]

    > Przy wspomnianej wymiane z półsyntetyka na mineralkę założyłem jakiś noname
    > z Biltemy, ale przy zmianie na Castrola założyli Filtrona. To chyba nie
    > jakiś tragiczny?

    Jeździsz na starym Castrolu GTX High Mileage 15W40 (białe opakowanie)?
    I polecil to mechanik?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2011-08-15 17:53:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MadMan,

    Friday, August 12, 2011, 7:34:04 AM, you wrote:

    > To znajdź mi teraz jakiś olej klasy SE do SH. Ja nie znalazłem,
    > wszystkie są SJ albo SL...

    "Biały" Castrol GTX mineralny 15W40 ma chyba SF.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2011-08-15 17:58:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MadMan,

    > "Biały" Castrol GTX mineralny 15W40 ma chyba SF.

    Sam sobie musze odpowiedzić - o dziwo ma obecnie SL/CF 8-O

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-08-15 20:38:29
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-12 17:55, Dykus pisze:

    > Z drugiej strony, ASO Toyoty przy wymianie oleju pyta, jaki olej chcemy
    > wlać. Nie byłem bezpośrednio zainteresowany, ale pamiętam, że były chyba
    > trzy do wyboru, m.in. Castrol (od dawna z Toyotą:) i chyba Mobil (może
    > trzeci to Toyoty?). I jak powiedziałem, że skoro od lat do silnika lano
    > Castrol to najlepiej niech tak zostanie, to Pan odrzekł, że olej to olej

    Ale jaki Castrol? Bo w mojej Corolli też był Castrol, ale TWS 10W60 od
    nowości. Tyle że to nie jest olej na przebiegi i sposób użytkowania
    samochodu w wykonaniu jego właścicielki. Dlatego zmieniłem na Mobil1
    5W50 również dostępny w ASO Toyoty.
    > Droższy - lepszy, Castrol najtańszy...
    To chyba o innym Castrolu mowa, bo TWS to jeden z droższych olejów jakie
    proponują (90 zł za litr przy pełnym przeglądzie, 110 zł sama wymiana
    oleju). Niestety nie do kupienia poza ASO.

    --
    MZ

  • 37. Data: 2011-08-16 00:43:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 17:58:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello MadMan,

    > Sam sobie musze odpowiedzić - o dziwo ma obecnie SL/CF 8-O

    Bo to idzie z czasem, postepem i osiagnieciami.
    Co pare lat jest nowa literka, producenci olejow sie dostosowuja i
    producenci samochodow.
    I tylko jakies odltimery moga miec klopoty ... albo i nie, bo cos mi sie
    wydaje ze te nowe normy nie zawieraja nic szkodliwego dla starych silnikow.

    Klopot moze byc jak do europy dotrze amerykanska moda i bedzie sie
    produkowalo oleje 10-20 a nie 40-50..

    J.