  • 1. Data: 2011-05-18 20:38:05
    Temat: Jaki odtwarzacz DivX, bez monitora
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Mam mały TV 7" który chciałbym zabierać do samochodu.
    Do tego potrzebowałbym samego odtwarzacza m.in DivX o małych wymiarach z
    możliwością podpięcia do ładowarki samochodowej i czytania z pendrive'a lub
    SD.
    Coś w stylu tego: http://tiny.pl/hfzsl lub http://tiny.pl/hf3q1 ale nie mają
    zasilacza samochodowego i model Manty ma niezbyt pochlebne opinie.
    Nie mogę znaleźć nic co miałoby ładowarkę samochodową i rozmiary MP3. A może
    są inne rozwiązania żeby podłączyć jakiś odtwarzacz DVD, DivX do TV który
    już mam i nie będzie to kosztowało powyżej 150PLN? Bo wtedy to już chyba
    lepiej coś zintegrowanego poszukać.

    Pozdrawiam
    Chab