  • 101. Data: 2010-07-25 19:43:48
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > 1. Jesteś w stanie oszacować rozmiar szkody i koszty naprawy bez
    > patrzenia nawet na foty uszkodzeń

    Przecież napisał co zostało uszkodzone. Po co mi foty?

    > 2. Dla Ciebie auto z nieuszkodzonym nigdy tyłem, a samochód naprawiony
    > za "2-3 tysiące wraz z częściami ze szrotu" to są dokładnie te same
    > samochody.

    Trzyletni zderzak z sida Cavallino to dokładnie to samo co trzyletni
    zderzak z innego sida. A jeśli zostanie na nowo polakierowany to jest
    nawet więcej wart, bo na trzyletnim zderzaku trudno spodziewać się
    idealnego lakieru. Różnica mentalna nie powinna być brana pod uwagę.

    > Czym jeździsz na codzień? 20-letnią Granadą?

    Kilkuletnim Mondeo i płacę prawie 2 tys. zł za OC.

    --
    ignorance is bliss

  • 102. Data: 2010-07-25 19:46:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    to wrote:

    > Kilkuletnim Mondeo i płacę prawie 2 tys. zł za OC.

    Gdzie takie atrakcyjne warunki?

  • 103. Data: 2010-07-25 20:04:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Trzyletni zderzak z sida Cavallino to dokładnie to samo co trzyletni
    > zderzak z innego sida. A jeśli zostanie na nowo polakierowany to jest
    > nawet więcej wart,

    A poszpachlowana klapa jest więcej warta niż nowa.
    Może dla Ciebie.
    Na całe szczęście Twoje uważanie jest g.... warte, a pojęcia o realiach nie
    masz żadnego.

    bo na trzyletnim zderzaku trudno spodziewać się
    > idealnego lakieru.

    I tu się mylisz, nic mu nie dolegało.
    No i co z bezcenną nalepką PMS z pierwszej serii na klapie? ;-)

    > Kilkuletnim Mondeo i płacę prawie 2 tys. zł za OC.

    LOL.
    A ile wypadków spowodowałeś, żeby na taką cenę zasłużyć?
    Bo mnie się chyba nigdy nie zdarzyło zapłacić tyle za cały pakiet, nawet w
    nowym aucie z silnikiem 1.8.

  • 104. Data: 2010-07-25 22:26:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 25 Jul 2010 17:43:48 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Kilkuletnim Mondeo i płacę prawie 2 tys. zł za OC.

    Gratulacje. Ja tyle za pakiet AC/OC/NW/Assistance nie zapłaciłem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 105. Data: 2010-07-25 22:34:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hf7p461namp104fh1s6me78iku5v7pd3pg@4ax.com...

    > Gratulacje. Ja tyle za pakiet AC/OC/NW/Assistance nie zapłaciłem.

    Ale on sobie wytłumaczył, że placi tyle z powodu przysługiwania nowego
    zderzaka dla nowego pojazdu, zamiast takiego ze złomowiska i co mu zrobisz?

  • 106. Data: 2010-07-25 22:49:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Naprawiają. Tylko jest różnica, czy naprawiasz to ze swoich pieniędzy,
    > bo Ty popełniłeś błąd na drodze (wtedy możesz zgodzić się na
    > zamontowanie sobie używanego zderzaka, być może kiedyś klejonego), czy
    > wina nie leży po Twojej stronie i wtedy jakiekolwiek "dokładanie" albo
    > kompromisy mogą Cię nie interesować.

    Problem polega właśnie na tym, że nie rozumiesz (podobnie jak większość)
    że w zasadzie w obu przypadkach naprawiasz z własnych pieniędzy.
    Ubezpieczyciel i tak wyjdzie na swoje i jeśli przeciętne odszkodowanie
    będzie wyższe to i składka którą TY płacisz będzie wyższa (i nie pisz mi
    tu o zniżkach za bezszkodową jazdę bo ich wysokość jest śmieszna).

    --
    ignorance is bliss

  • 107. Data: 2010-07-25 22:51:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 22:34:02 +0200, Cavallino wrote:

    >Ale on sobie wytłumaczył, że placi tyle z powodu przysługiwania nowego
    >zderzaka dla nowego pojazdu, zamiast takiego ze złomowiska i co mu zrobisz?

    Slawku, jezdzisz juz pare ladnych latek - ile wydarzen spowodowales ?
    I ile tobie spowodowano ?

    to teraz przyjmij ze kazde wydarzenie to minimum 10 tys i napisz ile
    powinna wynosic przecietna skladka OC ?

    Ja place 350zl rocznie. A przeciez lubie szybka jazde i moge
    przefasonowac komus pojazd powazniej i wtedy 10k nie starczy,
    to kiedy to splace ?

    J.

  • 108. Data: 2010-07-25 22:51:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > A te dodatkowe warstwy lakieru to jak usuniesz wcześniej?

    A w czym Ci one przeszkadzają? Gazetki motoryzacyjne odmóżdżyły Cię już
    do tego stopnia że uwierzyłeś, że zderzak z lakierem grubszym o ileś tam
    mikronów staje się gorszy?

    --
    ignorance is bliss

  • 109. Data: 2010-07-25 22:53:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 19:46:22 +0200, cef wrote:

    >Gdzie takie atrakcyjne warunki?

    No jak to gdzie - w Warszawie :-)

    J.

    P.S. polecam sprawdzic oferty Allianz, sa dwie.

  • 110. Data: 2010-07-25 22:53:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > A poszpachlowana klapa jest więcej warta niż nowa. Może dla Ciebie.
    > Na całe szczęście Twoje uważanie jest g.... warte, a pojęcia o realiach
    > nie masz żadnego.

    Czy ja cokolwiek pisałem o szpachlowaniu? Poszpachlowany element jest
    obiektywnie gorszy od nieposzpachlowanego. Ja piszę o częściach używanych
    -- bez szpachli.

    > LOL.
    > A ile wypadków spowodowałeś, żeby na taką cenę zasłużyć? Bo mnie się
    > chyba nigdy nie zdarzyło zapłacić tyle za cały pakiet, nawet w nowym
    > aucie z silnikiem 1.8.

    Taniej się nie udało znaleźć (chociaż jakoś specjalnie nie szukałem).
    Duży silnik i auto firmowe.

    --
    ignorance is bliss