  • 1. Data: 2010-07-27 18:29:38
    Temat: Jaki laptop wybrać?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jestem przed zakupem laptopa.
    Moje wymagania to:
    Wydajny procesor
    Ram 4GB
    Hdd minimum 500GB
    Długi czas pracy na baterii
    Matryca 17 lub lepiej 18,4
    Mile widziany ekran LED
    Wifi N

    Na jakiego producenta warto patrzec teraz przy zakupie.
    Kwota na sprzęt powiedzmy od 3 do 4,5 tysiąca.
    Waga się nie liczy bo raz że większość czasu będzie używany w domu lub
    ogrodzie a tylko okazyjnie bede go zabierał gdzieś w plener.
    Ma mi po prostu zastąpić desktopa na którego zrobiło się za mało miejsca
    w domu.

  • 2. Data: 2010-07-27 18:32:30
    Temat: Re: Jaki laptop wybrać?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Zapomniałem dodać , rozdzielczość FullHD

  • 3. Data: 2010-07-27 20:41:43
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    www.era.pl ewentualnie zmień dom na większy :)

  • 4. Data: 2010-07-27 20:52:50
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Santana napisał(a):

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > www.era.pl ewentualnie zmień dom na większy :)

    A mozesz roziwnac?
    Bo nie bardzo rozumiem tą wypowiedz.
    Jesli chodzi o to FullHD to jak najbardziej w zakresie cenowym jaki
    podalem jest pełno laptopów oferujacych ta rozdzielczosc.

  • 5. Data: 2010-07-27 21:00:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > A mozesz roziwnac?
    > Bo nie bardzo rozumiem tą wypowiedz.
    > Jesli chodzi o to FullHD to jak najbardziej w zakresie cenowym jaki
    > podalem jest pełno laptopów oferujacych ta rozdzielczosc.

    To może rozwiń swoją wypowiedź :)
    Co znaczy "wydajny procesor", co znaczy "długa praca na baterii", co
    rozumiesz pod pojęciem "full hd"?

  • 6. Data: 2010-07-27 21:54:36
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-07-2010 o 23:00:26 Santana <s...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > To może rozwiń swoją wypowiedź :)
    > Co znaczy "wydajny procesor", co znaczy "długa praca na baterii", co
    > rozumiesz pod pojęciem "full hd"?

    Akurat doczepiłeś się i wyśmiałeś te full HD, odpisał Ci rzeczowo a teraz
    się wykręcasz. Bo chyba wiesz co to znaczy Full HD.
    Lepiej nic nie pisać niż nic nie warte 3 grosze i rozmowę kierować na
    bzdury.. Sam jestem ciekaw co mógłby ktoś polecić..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-07-27 22:39:09
    Od: domin <d...@m...pl>

    http://skocz.pl/dcdmj poszukaj informacji na temat poszczegolnych modeli

  • 8. Data: 2010-07-27 23:39:11
    Od: Norbert <n...@M...com>

    domin napisał(a):

    > http://skocz.pl/dcdmj poszukaj informacji na temat poszczegolnych modeli

    Przegladam także ten serwis aukcyjny.
    Jednak producenci piszą wiele rzeczy a w praktyce bywa roznie.
    Chocby z czasem pracy na baterii.
    W specyfikacji 4h a w realu ledwie niecałe dwie przy zwykłym
    przegladaniu netu itd.
    Co do czasu pracy na baterii bardziej mi zależy na miarodajnych
    wypowiedziach użytkowników takich lapków. Wtedy można realnie podejść do
    sprawy i mieć jako takie wyrobione zdanie.
    Drugą sprawą jest ewentualna awaryjność, wygoda obsługi itd.
    O ile sprzętowo umiem sobie porównać lapka do lapka o tyle już użytkowo,
    pod względem niezawodności jak i czasu pracy na baterii wole oprzeć
    się na opiniach użytkowników takich sprzętów niż czystych tabelkach
    producenta które jak wiadomo w 90% nie pokrywają się ze stanem faktycznym.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2010-07-27 23:40:09
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Santana napisał(a):

    > To może rozwiń swoją wypowiedź :)
    > Co znaczy "wydajny procesor", co znaczy "długa praca na baterii", co
    > rozumiesz pod pojęciem "full hd"?

    A co tu rozwijać skoro wszystko zrozumiałe?
    Może skoro nie wiesz o czym pisze jako jedyny to zamiast się czepiać
    poszukaj definicji na www.era.pl?

  • 10. Data: 2010-07-28 01:22:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-07-2010 o 01:39:11 Norbert <n...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > wypowiedziach użytkowników takich lapków. Wtedy można realnie podejść do
    > sprawy i mieć jako takie wyrobione zdanie.

    A jeżeli można spytać, po co Ci to i takie "miarodajne" informacje?
    Przecież Twój lapek będzie mobilny na terenie domu, a Ty się głowisz i
    zadajesz pytania jakbyś wybierał się do Amazonii. Olej.

    > Drugą sprawą jest ewentualna awaryjność, wygoda obsługi itd.

    Co do awaryjności też olej i się nie bój. Tym bardziej jak to ma być
    używane w warunkach bardzo dobrych czyli domowych. Trzymaj się Dell, HP,
    Asus, Toshiba.

    A co do wygody obsługi? W takim sprzęcie? A w czym masz niepokój? To nie
    są firmy i sprzęty z kosmosu i co powstały wczoraj. To raz. Dwa, to jak
    masz możliwość to jedź sobie do macalni miejskiej i wybierz wg gustu. I
    nic więcej. Jaki nie wybierzesz to będziesz zadowolony w tym temacie.

    A tak ogólnie to bierz taki co ma bluetooth, gniazdo rozszerzeń, dużo usb,
    led (tak jak mówisz), co matryca nie jest np ziarnista (jak w ogóle to u
    Ciebie rzutuje), co ma kamerkę, co ma Win7, HDD min 500GB, RAMU też ze 4BG
    i już. I ciesz się nowym sprzętem.