    From: Ingarden <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.muzyka.bin,pl.comp.pecet
    Subject: Jaki komputer do muzykowania (cross)
    Date: Tue, 27 Oct 2009 09:55:32 +0100

    *Zastosowanie:*
    Głównie Renoise, z rzadka wieloślad (miks po zgraniu śladów). Dużo VST -
    zarówno efektów, jak i synthów. Nie gram, nie oglądam filmów, nie mam
    nawet Internetu. System - XP (tak, wiem - max. 3,X GB).

    *Ze starego sprzętu zostawie:*
    Karta graf.: X300SE PCIe
    Karta muz.: Audiophile 2496 PCI
    Zasilacz: Chieftec costam (400W)
    Obudowa: Modecom Step207
    Dysk: Samsung SP2014N 200GB PATA - pojdzie jako slave
    (zatem nowa płyta powinna mieć IDE i PCI)

    *Budżet:*
    Pi razy drzwi 1000-1200zł. Nie interesują mnie przyszłościowe
    rozwiązania (i tak zawsze wymieniam cały sprzęt - raz na ~5 lat),
    istotniejszy dla mnie jest stosunek jakość/cena.

    Mój wstępny typ, to:
    AMD Phenom II X3 720 Black Edition s.AM3 BOX 419,00
    Gigabyte GA-MA770T-UD3P PCI-E s.AM3 285,00
    GoodRam 2x2GB DDR3-1333 Dual Chanel CL9 285,00
    Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2 (->master) 165,00

    Płyta z ACC, chciałbym odblokować czwarty rdzeń i podciągnąć do 3,X GHz
    (zależy ile wytrzyma boxowe chłodzenie).

    Da się coś lepszego wymyślić w podobnej cenie?

    --
    le