  • 1. Data: 2012-09-15 11:52:17
    Temat: Jaki komputer do gier do 2500
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Witam
    Jaki komputer wybrac do 2500 do gier ??
    Słyszałem ze jest dobry procesor to i7 XEON czy jakos tak

  • 2. Data: 2012-09-15 13:02:27
    Temat: Re: Jaki komputer do gier do 2500
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-15, Ania <a...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Jaki komputer wybrac do 2500 do gier ??
    > S?ysza?em ze jest dobry procesor to i7 XEON czy jakos tak

    No sądząc po tym pytaniu, to najlepiej gotowy :).

    Idź do dobrego sklepu w swojej okolicy (zaufanego, zaprzyjaźnionego,
    z którego zadowoleni są Twoi znajomi itp). Powiedz im, w co będziesz
    grać i co jest dla Ciebie ważne (np. czy możesz poświęcić jakość
    dźwięku na korzyść grafiki itp). Oni coś Ci wybiorą, złożą i dadzą
    pewnie jakąś małą gwarancję na sprawność zestawu. Coś takiego
    robią także duże sklepy online (np. Komputronik).

    No i oczywiście zarówno w tym pytaniu, jak i w sklepie, powinnaś
    powiedzieć co już masz.
    Tani monitor, Windows, klawiatura, mysz, głośniki, DVD i kable to
    już około 1000 zł.

    Jakąś alternatywą jest kupienie "domowego laptopa" (względnie mocnego,
    ale ciężkiego, z nędzną baterią i odpornością, więc lepiej nie wynosić
    na zewnątrz) lub konsoli. Generalnie zależy w co grasz i jakie masz
    wymagania co do jakości obrazu.

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2012-09-15 14:37:58
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaki komputer wybrac do 2500 do gier ??
    > Słyszałem ze jest dobry procesor to i7 XEON czy jakos tak

    Może xenon :)

  • 4. Data: 2012-09-16 19:52:01
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2012 11:52:17 +0200, Ania napisał(a):

    > Witam
    > Jaki komputer wybrac do 2500 do gier ??
    > Słyszałem ze jest dobry procesor to i7 XEON czy jakos tak

    http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_kom
    puterowe_na_wrzesien_2012_poradnik_zakupowy

    --
    jg