  • From: "cztery" <r...@d...trzy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jaki dysk sieciowy z printserwerem ?
    Date: Sat, 3 Oct 2009 22:46:38 +0200

    Witam

    Chcialbym kupic do domu dysk sieciowy, na ktorym ladowalyby wszystkie
    zdjecia robione zarowno przeze mnie jak i przez moja zone oraz inne
    multimedialne pierdolki (filmy, animacje itp). Jest tego troche, dlatego
    chcialbym zeby urzadzenie obslugiwalo dyski conajmniej 1TB.
    Milo byloby gdyby ten dysk sieciowy robil rowniez za backup - czyli
    umozliwial podpiecie 2 dyskow w RAID.
    No i do tego koniecznym jest printserwer z drukarka epsona R340 - o ile ma
    to znaczenie.
    Jeden dysk 1TB mam nieuzywany, drugi kupilbym, dlatego dobrze gdyby
    urzadzenie nie mialo dyskow od razu zamontowanych.
    Czy moglibyscie cos polecic ?