  • 31. Data: 2013-03-02 23:47:19
    Temat: Re: Jaki czytników do ebooków - kilka pytań
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/28/2013 5:24 PM, Przemek wrote:
    >> Ma synteze ale angielskiego tekstu.
    >
    > wbudowaną, można dograć Ivonę.
    > Przem

    jestes tego pewien? masz jakis opis procedury?
    btw. ile ona teraz kosztuje? <rs>

  • 32. Data: 2013-03-03 00:05:09
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    > Nie - to nie jest praca z tekstem. To jest np. czytanie jakiegoś opisu
    > gdzie trafiają się rzadziej stosowane słowa. Albo trzeba sprawdzić
    > definicję jakiegoś elementu który w dokumentacji występuje. Czytnik
    > e-boo?wó tu się nie nadaje. Próbowałem i zrezygnowąłem.

    dlaczego sie nie nadaje. jesli slowo jest w slowniku, to jego krotki
    opis masz w ulamku sekundy, dluzszy opis dodatkowy jeden klik.

    > A często jak się czyta np. dokumentację jakiegoś urządzenia to
    > wyszukiwanie jest niezbędne.

    ale jaki jest z tym problem na kindlach?

    > Książek przygotowanych pod niego należy dodać. Dla mnie coś co nie
    > obsługuje PDF-ów w sposób zadowalający odpada. Ciekawe ze o wiele
    > słabsze urządzenia robiły to już lata temu a tu nadal jest problem. Ja
    > to rozumiem jako politykę firmy do popierania własnego formatu.
    > Niestety popularność kontenera jakim jest PDF powoduje ze takie
    > podejście przegrywa. Amazon to dostrzegł i stąd Kindle Fire odnoszący
    > spory sukces.

    zalezy o jakich ksiazkach w formacie pdf mowa. jesli to jest jakas
    beletrystyka, albo cokolwiek innego bez karkolomnego formatowania, to do
    konwersji nawet nie trzeba zaprzegac calibre, ale usmiechnac sie do
    amaznona i po 10-20 sek ksiazka jest w urzadzeniu. z formatowanymi jest
    juz gorzej, a z tymi z kresami i tabelami wrecz tragicznie. tu male
    kindle odpadaja. jednak ksiazka wydana na kindla nie jest niezbednym
    wymogiem, zeby to bylo w pelni funkcjonalne urzadzenie.
    kindle fire i HD to zupelnie inne produkty, ktore uderzaja do odbiorcy o
    innych wymaganiach. maja tez na celu sprzedawac dodatkowo inne produkty.

    > czytnik jednego z formatów książek.

    a ksiazka papierowa ile formatow ksiazki obsluguje?
    to sadze jest jedne z glownych bledow w ocenie tego urzadzenia. kindle w
    swoich odslonach e-inkowych, ma byc rozszerzeniem doswiadczenia czytania
    zwyklej ksiazki papierowej. to nie ma byc konkurencja dla tabletow, ze
    wspomaganiem multimediow, o czym sie czesto zapomina w takich rozmowach.
    to jest ekwiwalent: ksiazka, plus slownik, plus sprawne wyszukiwanie i
    jak ktos sie uprze to zaznaczanie (reszta dodatkow to wersje
    experymentalne i chyba takimi pozostana). to wlasciwie wszystko. jesli
    dla kogos to za malo, to znajdzie wsparcie swoich wymagan w tabletach
    lub we wspomnianych kindlach fire i HD. <rs>

  • 33. Data: 2013-03-03 00:39:45
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > jestes tego pewien? masz jakis opis procedury?
    > btw. ile ona teraz kosztuje? <rs>

    Jestem, bo sam to kiedyś robiłem.
    Na kompie na którym teraz jestem nie mam archiwum, bo w efekcie
    wywaliłem tę funkcjonalność, ale działała normalnie. Bez kosztów.
    Popatrz tu:
    http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=15
    3107
    Przem

  • 34. Data: 2013-03-04 08:47:26
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-02, o godz. 17:47:19
    rs <n...@n...spam.info> napisał(a):

    > jestes tego pewien? masz jakis opis procedury?

    Można dograć po zrobieniu jailbreak-a.

    Zdrówko

  • 35. Data: 2013-03-04 09:49:16
    Od: Marx <a...@g...com>

    Zapoluj na promocje w mBanku - czytnik za darmo. Jak się nie spodoba -
    to sprzedasz
    Marx