  • 1. Data: 2010-09-06 07:24:35
    Temat: Jaki aparat z GPS polling?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    Potrzebuję telefon dla dziecka (najlepiej różowy ;-)
    z wbudowanym GPS i funkcją odpytywania o aktualna pozycję (np. przez SMS).
    Więcej bajerów nie potrzebuję.

    Najlepiej jeszcze jakby był nie za drogi.... (w erze pytałem - nie
    mają...;-)

    Doradzicie coś?

  • 2. Data: 2010-09-06 10:36:09
    Temat: Re: Jaki aparat z GPS polling?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał
> [...]
    > przez SMS).
    > Więcej bajerów nie potrzebuję.
    > Najlepiej jeszcze jakby był nie za drogi.... (w erze pytałem -

    Duze dziecko, male ?

    Taka funkcja szpiegowania wymaga odpowiedniego programu w
    telefonie, ktory zechce na zapytanie odpowiedziec. Chlopak sobie
    sam wylaczyc, dziewczynce koledzy pomoga. GPS slabo/nie dziala w
    budynkach itp.

    Za to era i orange, wiec plus pewnie tez, oferuja "nadzor
    rodzicielski" z lokalizacja przez GSM.
    Dokladnosc jest kiespka, bo kilkaset metrow przy gestej obsadzie
    BTS do kilku kilometrow, ale moze wystarczyc do sprawdzenia czy
    dziecko siedzi w okolicach szkoly czy poszlo do lasu :-)
    Ale nie powie czy nie siedzi u kolegi przy komputerze w poblizu
    szkoly.

    J.

  • 3. Data: 2010-09-06 11:51:22
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 6 Wrz, 09:24, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Więcej bajerów nie potrzebuję.
    >
    > Najlepiej jeszcze jakby był nie za drogi.... (w erze pytałem - nie

    Taką funkcję dają operatorzy (a co najmniej
    https://w3.plusgsm.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslu
    gi/nowosci/wiem_gdzie_jestes/)
    Na potrzeby odnalezienia młodzieży wystarcza, do śledzenia
    raczkującego berbecia za mało precyzyjne.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2010-09-06 15:41:44
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > Więcej bajerów nie potrzebuję.
    >
    > Najlepiej jeszcze jakby był nie za drogi.... (w erze pytałem - nie

    Może telefon + usługa Google Latitude:
    http://skocz.pl/goglewsp

    Niestety najtansze telefony tego nie obsluguja. Mozna by ewentualnie kupic
    jakis uzywany. No i dochodzi jeszcze koszt polaczenia z internetem, ale
    obecnie jest to juz dosc tanie.

  • 5. Data: 2010-09-06 17:49:28
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    qlphon pisze:
> [...]
    > Więcej bajerów nie potrzebuję.
    >
    > Najlepiej jeszcze jakby był nie za drogi.... (w erze pytałem - nie

    jest taki gps (na allegro) z kartą sim. po wstępnym zaprogramowaniu
    mozna zarządać (z telefonu nadzorcy czyli twojego) położenia -smsem,
    albo uruchomić podsłuch. chyba mniej niz 200zł to kosztowało

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-09-06 18:40:49
    Od: Piotrek <p...@p...fm>

    Tu Masz coś takiego

    http://allegro.onet.pl/lokalizator-gps-i1208121750.h
    tml

  • 7. Data: 2010-09-06 20:08:35
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-09-06 09:24, qlphon pisze:
> [...]
    > Więcej bajerów nie potrzebuję.
    >
    > Najlepiej jeszcze jakby był nie za drogi.... (w erze pytałem - nie

    Może to http://www.fonek.pl/ ?

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 8. Data: 2010-09-06 21:46:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-09-2010 o 09:24:35 qlphon <q...@p...fm> napisał(a):

    > Potrzebuję telefon dla dziecka (najlepiej różowy ;-)
    > z wbudowanym GPS i funkcją odpytywania o aktualna pozycję (np. przez
    > SMS).

    W celach bezpieczeństwa? Bo jak do szpiegowania to nie lepiej wychować? A
    jak nie to mniej kosztowna będzie smycz, albo najlepiej komplet, z różnymi
    długościami, w zależności od humoru.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 9. Data: 2010-09-06 22:47:41
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Piotrek
    z dnia: 2010-09-06 20:40:
    > Tu Masz coś takiego
    >
    > http://allegro.onet.pl/lokalizator-gps-i1208121750.h
    tml
    zakupiłem taki, gówno nieprzeciętne... nawet chińczycy powinni się
    wstydzić tego wyrobu :(
    po otwarciu okazało się, że lutowane chyba było lutownicą do rynien, a
    antena GSM jest wycięta nożyczkami(!) z samoprzylepnego ekranu
    miedzianego i naklejona na kawałek kartki w środku... porażka
    kompletna... nie polecam tego wyrobu lokalizatoropodobnego same
    problemy, antenka GPS ma 1x1cm, czułość tego jest żadna, ciągle gubi
    sygnał GPS i GSM... dobrze, że tanie to nie szkoda mi tej kasy

    NIE POLECAM

    Paweł

  • 10. Data: 2010-09-07 07:07:00
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > W celach bezpieczeństwa?

    tak, tylko i wyłącznie dla bezpieczeństwa

    > Bo jak do szpiegowania to nie lepiej wychować? A jak nie to mniej
    > kosztowna będzie smycz, albo najlepiej komplet, z różnymi długościami, w
    > zależności od humoru.

    dowcipne, ale
    nie widziałem smyczy w przedziale 1-12km...
    no i u nas są słupy - mogłaby sie plątać...