  • 1. Data: 2012-04-06 07:45:24
    Temat: Jaki adapter bluetooth.
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Szukam niedrogiego adaptera BT do połączenia PC z telefonem. Powinien mieć
    płytkę ze sterownikami do Visty lub możliwość ściągnięcia ich ze strony
    producenta.
    Mam pożyczony adapter NoName, który nie współpracuje z Vistą i nie wiadomo
    od kogo ściągnąć sterowniki. Załapał dopiero po zainstalowaniu triala
    oprogramowania Bluesoleil.
    Dla siebie wolałbym coś bezproblemowego.

  • 2. Data: 2012-04-10 14:14:06
    Temat: Re: Jaki adapter bluetooth.
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 06.04.2012 Marcin G. <s...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Mam pożyczony adapter NoName, który nie współpracuje z Vistą i nie wiadomo
    > od kogo ściągnąć sterowniki. Załapał dopiero po zainstalowaniu triala

    W większości przypadków wystarczy
    http://bluetoothinstaller.com/

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 3. Data: 2012-04-11 08:12:42
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@n...com> napisał w
    wiadomości news:jm186e$h4e$1@inews.gazeta.pl...
    > W większości przypadków wystarczy
    > http://bluetoothinstaller.com/

    Dzięki, adapter już oddałem, ale może przyda się na przyszłość.

    Marcin G.