  • Data: 2011-06-30 21:56:16
    Temat: Jaka słuchawka BT? [poprzednio SE PV703]
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musze zakupić słuchawkę BT, którą da się sparować jednocześnie z dwoma
    telefonami (tzw. Multipoint).

    Dotychczas używałem SE PV703 i dla mnie we wszystkim była ok, długi czas
    trzymania baterii, dla mnie dobra jakość dźwięku, dość wygodna, duży
    zasięg, wieszak na ucho. Ale nie ma opcji pracy z dwoma urządzeniami
    jednocześnie i to ją niestety dyskwalifikuje.

    Wymagania:
    - multipoint
    - zakładana za ucho, a nie w ucho (obecność 'wieszaka')
    - sensowna jakość dźwięku (nie gorsza niż w PV703)
    - ładowanie przez micro-usb (przeżyję bez tego, ale lepiej żeby było)
    - cena w okolicach 100pln
    - czas czuwania chociaż tydzień

    Znalazłem: Samsungi hm1000-3600, Jabra EasyGo, Nokia, Plantronics

    Powoli skłaniam się ku Samsungowi HM3600, ale może ktoś ma lepszy pomysł?

    Pozdrawiam i TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327