  • 11. Data: 2011-04-05 10:39:01
    Temat: Re: Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-04-04 23:03, Cavallino pisze:

    > Moje doświadczenia są takie, że gdy zastosowałem taką piankę w Megane to
    > zalała komputer odpowiadający za centralny zamek, który zaprzestał pracy.
    > Koszt nowego 1500 zł + wymiana.

    Zalałeś pianką sterownik centralnego zamka przez kratki wentylacyjne?!
    Samochody 'F' są faktycznie rewelacyjne pomyślane i wykonane :-)))

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2011-04-05 11:40:29
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 5 Kwi, 10:19, DingDong <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Zaproponuj prosze jakies zaklady w Krakowie.

    Poczytaj sobie o netykiecie (cytowanie).

    Co do warsztatow:
    - all-happy na Macedonskiej,
    - swift na Ostatniej (chyba sie podzielili jakis czas temu),
    - elcar na Nalkowskiego

    pozdro
    Adam

  • 13. Data: 2011-04-05 11:53:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-05 10:39, Mikołaj Tutak pisze:

    > Zalałeś pianką sterownik centralnego zamka przez kratki wentylacyjne?!
    > Samochody 'F' są faktycznie rewelacyjne pomyślane i wykonane :-)))

    wlasnie tez sie zastanawialem jak to mozliwe

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2011-04-05 13:46:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > Nie martw sie, mnostwo jest serwisow, ktore potrafia popelnic ten sam
    > blad, co Ty.

    To nie ja popelnilem blad, tylko producent pianki.
    Ja zrobilem wszystko zgodnie z instrukcja.
    Gdyby komp nie dzialal, pewnie szarpnalbym go o zwrot kosztów wymiany.

  • 15. Data: 2011-04-05 13:47:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:

    > Zalałeś pianką sterownik centralnego zamka przez kratki wentylacyjne?!

    Dokładnie.

    > Samochody 'F' są faktycznie rewelacyjne pomyślane i wykonane :-)))

    Prawda?

  • 16. Data: 2011-04-05 13:48:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > wlasnie tez sie zastanawialem jak to mozliwe

    Zapewne układ nawiewu nie jest szczelny, a pod jego najniższym punktem jest
    elektronika.
    Renault potrafi.

  • 17. Data: 2011-04-05 14:55:46
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 5 Kwi, 13:46, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > To nie ja popelnilem blad, tylko producent pianki.

    Jakiej firmy ta pianka?

  • 18. Data: 2011-04-05 14:57:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > Jakiej firmy ta pianka?

    Plak.

  • 19. Data: 2011-04-05 18:26:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 23:03:53 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Moje doświadczenia są takie, że gdy zastosowałem taką piankę w Megane to
    > zalała komputer odpowiadający za centralny zamek, który zaprzestał pracy.

    Podobnie jest w Astrze G, pianka która zamienia się w ciecz zalała radio w
    środkowej konsoli. Po wyschnięciu radio zaczeło działać.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 20. Data: 2011-04-05 18:40:24
    Od: hamberg <r...@g...com>

    ja uzywam tego sprayu ustawianego za siedzeniem i -w co trudno
    czlowiekowi od klimatyzacji uwierzyc - rezultaty sa bardzo dobre -
    zadnej stechlizny ani podobnego smrodu. Smiac mi sie chcialo jak facet
    sie wwachiwal w wyloty powietrza :).

    Aha - ja zawsze troche pryskam na parownik po wyjeciu filtra powietrza.