    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Date: Sun, 5 Sep 2010 17:25:27 +0200

    news:1k4gcuqkwvfax.dlg@lepper.institute.com...

    > Najczęstsze kłamstwo w internecie - "szukałem ale nie znalazłem"
    > pl.rec.gps

    > jeszcze masz do wyboru w takim razie pl.rec.turystyka, pl.rec.lotniarstwo,
    > pl.rec.zeglarstwo i pewnie kilkanaście innych - tam też znaczny procent
    > używa gps.
    > Tu pewnie sporo ludzi robi zdjęcia i używa komórek - porozmawiamy o tym
    > jaki telefon wybrać i jak zrobić dobrą fotkę HDR?
    > Nie masz przypadkiem grzybicy stóp? Nie krępuj się, zapytaj, pewnie sporo
    > osób tutaj miało.

    Oraz grupę pl.misc.samochody , na któej przebywają osoby, które używały,
    używają lub też będą używać nawigacji GPS.
    Żeby było śmieszniej to właśnie najczęściej kierowcy kupują i użytkują
    nawigacje. Ponadto nawigacja samochodowa raczej nie nadaje się do celów
    turystyki pieszej czy lotniarstwa. Tak więc chyba najlepsze opinie na temat
    nawigacji samochodowych można uzyskać od użytkowników takich nawigacji,
    czyli kierowców.
    Zatem po co to chamstwo i aluzje ?
    Nie chcesz udzielić informacji to nie udzielaj i nie zaśmiecaj netu swoimi
    dywagacjami czy jest to odpowiednia grupa dyskusyjna czy też nie i nie pisz,
    że ktoś jest kłamcą. Wybacz też, ale pl.rec.turystyka, pl.rec.lotniarstwo,
    pl.rec.zeglarstwo także nie są grupami odpowiednimi do zadawania pytań na
    temat nawigacji.