  • 21. Data: 2010-09-13 08:58:57
    Temat: Re: Jaka ksiazka do nauki C na AVR
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    On 11 Wrz, 16:28, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > Mikrokontrolery AVR programowanie w jezyku C A. Witkowski (dla mnie
    > bardzo ciekawa) oraz kurs jaki byl na stronie diody, ktory tez wiele
    >
    > tylko nie pisz, ze cokolwiek ta ksiazka Ci wyjasnila...

    Troche wyjasnila, z kilku rzeczy skorzystalem, inne informacje
    przydadza sie w przyszlosci. Przydal mi sie m.in. rozdzial o liczeniu
    CRC z ktorym mam na codzien do czynienia tylko z wykozystaniem innych
    niz te najbardziej popularne wielomianow. Nie ukrywam, ze rowniez
    przypadl mi do gustu jezyk jakim jest ona pisana.
    Zawartosc ksiazki jest na tyle prosta, ze jezeli ktos jej nie
    zrozumie, powinien sobie wogole odpuscic pisanie programow na
    mikrokontrolery i to nie tylko w C ale i w innych jezykach. No chyba
    ze bedzie to program do zapalania i gaszenia diod albo pomiaru
    temperatury gdzie niejednokrotnie zauwazylem, ze wiele osob na tym
    konczy swoja zabawe z tymi ukladami.