  • 1. Data: 2016-10-30 19:45:50
    Temat: Jaką kartę wybrać?
    Od: "Olek" <A...@n...pl>

    Chciałbym kupić kartę bez abonamentu o następujących cechach:
    - możliwość przedłużenia stanu konta na co najmniej rok
    po każdym doładowaniu (bez konieczności wcześniejszego
    doładowania)
    - tanie połączenia na numery stacjonarne
    - tanie wysyłanie MMS-ów bez drastycznego ograniczenia
    wielkości wysyłanych wideo

    Mam smartona na 2 karty (dual SIM).
    Obecnie używam tylko jednej karty związanej z abonamentem,
    na którym mam połączenia ze wszystkimi komórkami i wysyłkę
    SMS-ów bez limitów.
    Gdy jednak chcę połączyć się z numerem stacjonarnym lub
    wysłać MMS-a, muszę dodatkowo płacić. Zdarza mi się to
    niesystematycznie, więc opłacanie droższego abonamentu
    nie ma sensu.
    Stąd chciałbym kupić i używać drugiej karty o podanych wyżej
    zaletach.

    Może ktoś robił rozeznanie lub używa już takiej karty i mógłby
    doradzić? Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Olek

  • 2. Data: 2016-10-31 13:02:23
    Temat: Re: Jaką kartę wybrać?
    Od: "Olek" <A...@n...pl>

    Przy okazji chciałbym zapytać o coś jeszcze.
    W TV często powołują się na filmy wysłane
    przez telewidzów na kontakt coś tam.
    Jak to ludzie wysyłają, bo są to całkiem długie
    filmy, a przy wysyłaniu MMS-ów są przecież
    ograniczenia.

    Pozdrawiam
    Olek

  • 3. Data: 2016-10-31 17:43:10
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Olek
    naskrobał(a):

    > Jak to ludzie wysyłają, bo są to całkiem długie
    > filmy, a przy wysyłaniu MMS-ów są przecież
    > ograniczenia.

    A o załącznikach do e-maila słyszałeś
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 4. Data: 2016-11-01 17:49:08
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 30.10.2016 o 19:45, Olek pisze:
> [...]
    > doładowania)
    > - tanie połączenia na numery stacjonarne
    > - tanie wysyłanie MMS-ów bez drastycznego ograniczenia

    Nju. Minuty i MMS po 0,19 plus limity wydatków (miesięczne lub dzienne),
    gdybyś jednak to nie było takie sporadyczne. Nie wiem jak liczą
    'wysyłane wideo'.

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2016-11-01 18:33:50
    Od: "Olek" <A...@n...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nju. Minuty i MMS po 0,19 plus limity wydatków (miesięczne lub dzienne),
    > gdybyś jednak to nie było takie sporadyczne. Nie wiem jak liczą 'wysyłane
    > wideo'.

    Nie napisałem, że konieczność łączenia się z numerami stacjonarnymi,
    a także wysyłania MMS-ów występuje sporadycznie, ale niesystematycznie.
    Przy sporadycznych po prostu dopłacałbym każdorazowo do abonamentu
    i tyle.
    Niesystematycznie znaczy, że czasem dużo, a czasem mało.
    Stąd możliwość przedłużenia ważności zgromadzonych środków na ROK
    bez konieczności doładowywania jest dla mnie podstawowa.
    Z tego co wiem, chyba takie oferty ma Orange i Play. Czy jeszcze jakiś
    inny operator?
    Ponadto, jeśli wysyłanie większych plików wideo (w granicach rozsądku)
    wymaga wysyłania e-maili z załącznikami, to i połączenie z Internetem
    byłoby konieczne. Zresztą nie znam się na tym, ale chyba samo wysyłanie
    MMS-w też wymaga połączenia z Internetem, W przeciwieństwie do
    SMS-ów, które tego nie wymagają.

    Pozdrawiam
    Olek

  • 6. Data: 2016-11-02 00:17:27
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > doładowania)
    > - tanie połączenia na numery stacjonarne
    > - tanie wysyłanie MMS-ów bez drastycznego ograniczenia

    Może któryś z rodziny play fresh + pakiet 100 minut do play i na
    stacjonarne? Konto ważne rok, połączenia na stacjonarne wychodzą 5
    gr/min, max 300 min/mc (ale da się pokombinować i nieograniczoną ilość
    można zrobić).

    Co do MMS-ów, to ograniczone do 300 kB niestety. Chyba. Nie używałem z 5
    lat.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2016-11-02 11:50:03
    Od: "Olek" <A...@n...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zrobić).
    >
    > Co do MMS-ów, to ograniczone do 300 kB niestety. Chyba. Nie używałem z 5

    To może być to czego szukam. Przeanalizuję regulamin.
    Co do MMS-ów, to z wcześniejszej odpowiedzi wynika, że właściwie można
    to załatwić wysyłając film e-mailem. Stąd właściwie zamiast MMS-ów
    w ofercie powinien być tani transfer przez Internet. I tego teraz szukam.

    Pozdrawiam i dziękuję
    Olek

  • 8. Data: 2016-11-05 12:02:37
    Od: "Olek" <A...@n...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Może któryś z rodziny play fresh + pakiet 100 minut do play i na
    > stacjonarne? Konto ważne rok, połączenia na stacjonarne wychodzą 5 gr/min

    To prawda, ale na 30 dni, a nie na rok. Wychodzi nadal tanio, ale trzeba
    co miesiąc pamiętać o doładowaniu.

    Z uwagi na doradzenie mi wysyłania filmów nie MMS-em, ale e-mailem,
    a na drugiej karcie w smartfonie mam tani Internet, moje potrzeby co do
    poszukiwanej karty redukują się do:
    - konto na rok bez konieczności terminowego doładowywania
    - jak najtańsze połączenia na stacjonarne w kraju.

    Pozdrawiam
    Olek

  • 9. Data: 2016-11-06 19:14:31
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2016-11-05 o 12:02, Olek pisze:
> [...]
    > poszukiwanej karty redukują się do:
    > - konto na rok bez konieczności terminowego doładowywania
    > - jak najtańsze połączenia na stacjonarne w kraju.

    Ja piszę o "Play Fresh profil podstawowy" czyli "Play na Kartę Rok
    Ważności Konta" - w tym planie konto jest ważne rok. Pakiet jest ważny
    30 dni, ale kupując następny przed upływem terminu poprzedniego
    automatycznie przedłuża się jego ważność.

    A do twórcy wątku: tu masz wszystkie plany i kody:
    <http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm>

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2016-11-06 19:44:26
    Od: "Olek" <A...@n...pl>

    > A do twórcy wątku: tu masz wszystkie plany i kody:
    > <http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm>

    Bardzo Ci dziękuję. To cenne dla mnie informacje.
    Gdybyś miał analogiczne adresy dotyczące planów i kodów
    innych operatorów mających w ofercie konta ważne rok
    bez konieczności doładowywania, to proszę podaj.

    Pozdrawiam
    Olek