  • 1. Data: 2016-10-30 11:59:18
    Temat: Wyszukiwarka telefonów.
    Od: j <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Kiedyś trafiłem na dobrą wyszukiwarkę ale zapomniałem nazwy.
    Określało się kwotę oraz wagi ( wielkość,bateria, wydajność, pamięć itp)
    Na pewno zagraniczna.
    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.
    Będę wdzięczny.

  • 2. Data: 2016-10-30 12:33:45
    Temat: Re: Wyszukiwarka telefonów.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.10.2016 o 11:59, j pisze:
> [...]
    > Kiedyś trafiłem na dobrą wyszukiwarkę ale zapomniałem nazwy.
    > Określało się kwotę oraz wagi ( wielkość,bateria, wydajność, pamięć itp)
    może gsmarena.com

  • 3. Data: 2016-10-30 13:45:31
    Od: m...@p...onet.pl

    Nie, to nie to. Google nie może jakoś jej pokazać.

  • 4. Data: 2016-10-30 20:05:17
    Od: j <m...@p...onet.pl>

    Coś podobnego do http://smartphones.specout.com
    Ale tam były jeszcze wykresy kołowe (wydajność, bateria...)

  • 5. Data: 2017-01-16 05:43:07
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 30.10.2016 o 20:05, j pisze:

    > Coś podobnego do http://smartphones.specout.com
    > Ale tam były jeszcze wykresy kołowe (wydajność, bateria...)
    To jest fajne

  • 6. Data: 2017-01-19 20:58:15
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Zapominałem podać: https://www.productchart.com/smartphones/

  • 7. Data: 2017-01-19 23:30:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 20:58:00 UTC+1 użytkownik Borneq napisał:

    > Zapominałem podać: https://www.productchart.com/smartphones/

    brak xiaomi

  • 8. Data: 2017-01-20 16:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Kiedyś trafiłem na dobrą wyszukiwarkę ale zapomniałem nazwy.
    > Określało się kwotę oraz wagi ( wielkość,bateria, wydajność, pamięć itp)

    kimovil

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."