  • Data: 2009-06-30 22:25:00
    Temat: Jaka kamera USB?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Potrzebuję nabyć porządną kamerke na USB do wideorozmów
    Widze że wybór jest dość spory, szczególnie Logitech i Creative, ale w zasadzie
    wszystkie z nich
    mają identyczne lub bardzo podobne parametry... nie wiem na którą sie zdecydować, mam
    kilka wymagań
    - cena do 100zł
    - dobra jakośc obrazu, dobre kolory
    - dobry obraz nawet przy kiepskim oświetleniu (niektóre logitechy posiadają taka
    technologie która
    zwie sie 'rightlight')
    - śledzenie twarzy, to nie wymagane ale było by bardzo dużym plusem
    - wbudowany mikrofon, podobnie jak powyższe nie jest wymagane

    Mogłby ktoś coś konkretnego polecic?

    Narazie moim faworytem jest ta kamerka:
    http://allegro.pl/item673740377.html

    Pozdrawiam,