  • 1. Data: 2016-03-01 19:24:47
    Temat: Jaka grafa?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    nVidii do ok 100zł z kryterium:
    1. Pobór prądu niski.
    2. Gniazdko zwykłe monitorowe żeby było TEŻ.
    3. Wsparcie pod Linuksem żeby było.
    4. Im nowszy model tym lepiej bo dłużej będą wspierać.
    5.

  • 2. Data: 2016-03-01 20:00:49
    Temat: Re: Jaka grafa?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > 2. Gniazdko zwykłe monitorowe żeby było TEŻ.
    > 3. Wsparcie pod Linuksem żeby było.
    > 4. Im nowszy model tym lepiej bo dłużej będą wspierać.

    Używana NV GF GT210. Polecam wersję SL chłodzoną pasywnie.

  • 3. Data: 2016-03-01 20:46:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-01 o 20:00, Poldek pisze:
    > Używana NV GF GT210. Polecam wersję SL chłodzoną pasywnie.

    Akurat jestem po zakupie MSI GeForce 210 512 MB. Chciałem Asusa ale nie
    było od ręki :-)
    http://www.x-kom.pl/g-5/c/345-karty-graficzne.html?s
    ort_by=price_asc&f[1702][24827]=on
    Jakoś nie mam zaufania do pasywnego chłodzenia a te małe wiatraczki
    hałasują i się psują. Dlatego zamontowałem duży wiatrak z odzysku i
    temperatura z 60 spadła do 40 stopni.
    Będę spokojniejszy :-)
    Nie gram. Zastosowanie bardziej tv + net, dwa monitory.

  • 4. Data: 2016-03-01 20:52:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    z wrote:

> [...]
    > temperatura z 60 spadła do 40 stopni.
    > Będę spokojniejszy :-)
    > Nie gram. Zastosowanie bardziej tv + net, dwa monitory.

    Ja mam tą

    http://www.komputronik.pl/product/156808/Sprzet_komp
    uterowy_/Podzespoly/GeForce_with_CUDA_210_Gigabyte_S
    L_1GB_HDMI_DVI_D_Sub_PCI_E_DDR3_.html?qrtc_slt=slt_p
    roduct&qrtc_tpl=tpl_product&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=10
    0037&qrtc_pos=2&utm_source=quartic&utm_medium=slt_pr
    oduct&utm_campaign=tpl_product

    i bardzo jestem zadowolony z pasywnego chłodzenia - po prostu ZERO
    jakichkolwiek szmerów :-)
    Tylko że nowa nie mieści się w budżecie. Myślę, że da radę znaleźć
    używaną poniżej 100.

  • 5. Data: 2016-03-02 01:34:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.03.2016 o 20:52, Poldek pisze:
    /.../
    > i bardzo jestem zadowolony z pasywnego chłodzenia - po prostu ZERO
    > jakichkolwiek szmerów :-)
    > Tylko że nowa nie mieści się w budżecie. Myślę, że da radę znaleźć
    > używaną poniżej 100.

    A GeFORCE GT330 1GB DVI DP nie podpasi? Ma 557 w benchmarku a ten 210
    osiaga 183

  • 6. Data: 2016-03-02 08:39:12
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.03.2016 Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał/a:

    > nVidii do ok 100zł z kryterium:

    Ja kierując się podobnymi kryteriami wybrałem
    quadro nvs285 za 10 zł :-)

    Wspierana przez nouveau, dsub lub dvi w zależności
    od przelotki.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2016-03-02 14:47:37
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 01/03/2016 18:24, Smok Eustachy wrote:

    > nVidii do ok 100zł z kryterium:
    > 1. Pobór prądu niski.
    > 2. Gniazdko zwykłe monitorowe żeby było TEŻ.
    > 3. Wsparcie pod Linuksem żeby było.
    > 4. Im nowszy model tym lepiej bo dłużej będą wspierać.

    Tak jak Dominik polecam dowolnego/dostępnego "za grosze" Quadro. D-SUB
    dostępny na przelotce (przeważnie karty te mają DVI-I). Wsparcie dla
    "pingwina" jest.
    Karty jak GT210 kupuje się jak potrzeba HDMI i dźwięku.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 8. Data: 2016-03-02 18:44:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-02 o 14:47, Michal Lukasik pisze:
    > Tak jak Dominik polecam dowolnego/dostępnego "za grosze" Quadro.

    Tak przy okazji.
    Potrzebowałbym używać 3 monitorów jednocześnie.
    Tak wiem... Człowiek się szybko przyzwyczaja do dobrego :-)
    Która używana Nvidia pociągnie?
    Bo jak wiadomo 3 wyjścia to ma każda ale używać można tylko dwóch na raz.

  • 9. Data: 2016-03-02 21:32:01
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-02 o 18:44, z pisze:

    > Potrzebowałbym używać 3 monitorów jednocześnie.
    > Tak wiem... Człowiek się szybko przyzwyczaja do dobrego :-)
    > Która używana Nvidia pociągnie?
    > Bo jak wiadomo 3 wyjścia to ma każda ale używać można tylko dwóch na raz.

    Nie miałem w ręku żadnej karty na 3 ekrany, no ale przecież już od dawna
    większość O-eSów obsługuje kilka kart. Pozostaje kwestia slotów na
    kolejną, masz jakiś wolny?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 10. Data: 2016-03-02 22:23:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-02 o 21:32, JaNus pisze:
    > Nie miałem w ręku żadnej karty na 3 ekrany, no ale przecież już od dawna
    > większość O-eSów obsługuje kilka kart. Pozostaje kwestia slotów na
    > kolejną, masz jakiś wolny?

    PCI? :-) Aż muszę spróbować i wykopać jakieś S3 trio. Może na monitor z
    paletkami wystarczy?
    Właśnie wyczytałem że da się normalną kartę pcie x16 włożyć w slot pcie
    x1 tylko trzeba rozpiłować gniazdo.
    Próbował ktoś z Was? :-)

    Tylko czy takie kombinację (s3 trio) nie będą spowalniać wyświetlania.
    Nie gram tylko 2D i tv