  • 11. Data: 2016-03-02 22:25:33
    Temat: Re: Jaka grafa?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.03.2016 o 08:39, Dominik & Co pisze:
    > quadro nvs285
    Coś takiego może być?
    http://allegro.pl/nvidia-quadro-nvs-290-256mb-dms-59
    -low-profile-i6027286974.html

  • 12. Data: 2016-03-02 22:37:07
    Od: z <...@...pl>

    http://allegro.pl/nowy-matrox-millennium-p690-lp-pci
    e-x1-fv-amso-i5961396274.html

    Paczpan. Nawet nie wiedziałem że coś takiego istnieje :-)

  • 13. Data: 2016-03-02 22:39:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Ja kierując się podobnymi kryteriami wybrałem
    > quadro nvs285 za 10 zł :-)
    Ma wydajnosć 38 a mój zintegrowany Radeon 300 104. No nie wiem.A
    jakbym chciał na tym zapuścić symulator Maszyna?

  • 14. Data: 2016-03-03 07:21:11
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.03.2016 Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał/a:

    > Coś takiego może być?
    > http://allegro.pl/nvidia-quadro-nvs-290-256mb-dms-59
    -low-profile-i6027286974.html

    Drogo :-)
    http://allegro.pl/nvidia-quadro-nvs290-256mb-ddr2-pc
    i-fv-gw-low-i5998291617.html
    Ewentualnie:
    http://allegro.pl/nvidia-quadro-nvs290-256mb-pcie-dm
    s59-niski-profil-i5966737405.html

    I uwaga: kabelka nie ma na żadnej z tych aukcji (cytowanej przez
    Ciebie też).

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 15. Data: 2016-03-03 17:52:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Smok Eustachy wrote:
    > W dniu 01.03.2016 o 20:52, Poldek pisze:
    > /.../
    >>
    > A GeFORCE GT330 1GB DVI DP nie podpasi? Ma 557 w benchmarku a ten 210
    > osiaga 183

    Benchmarki nie są żadnym kryterium w tym przypadku.
    Zadane kryteria to cena poniżej 100 zł i:
    1. Pobór prądu niski.
    2. Gniazdko zwykłe monitorowe żeby było TEŻ.
    3. Wsparcie pod Linuksem żeby było.
    4. Im nowszy model tym lepiej bo dłużej będą wspierać.

  • 16. Data: 2016-03-03 22:02:48
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.03.2016 o 17:52, Poldek pisze:

> [...]
    > 2. Gniazdko zwykłe monitorowe żeby było TEŻ.
    > 3. Wsparcie pod Linuksem żeby było.
    > 4. Im nowszy model tym lepiej bo dłużej będą wspierać.

    benchmark może przeważyć przy równowadze

  • 17. Data: 2016-03-04 14:02:03
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 03/03/2016 21:02, Smok Eustachy wrote:

    > benchmark może przeważyć przy równowadze

    W czym?
    Ten 330 żre ~2.5 raza tyle prądu co 210. Zdecyduj się czy szukasz
    wydajnej karty, czy energooszczędnej.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 18. Data: 2016-03-04 14:13:34
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2016-03-01 o 19:24, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > 2. Gniazdko zwykłe monitorowe żeby było TEŻ.
    > 3. Wsparcie pod Linuksem żeby było.
    > 4. Im nowszy model tym lepiej bo dłużej będą wspierać.

    Pobór prądu niski to GT 710, 720 ale to ok. 200zł.

    miab

  • 19. Data: 2016-03-04 15:12:36
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 02/03/2016 13:47, Michal Lukasik wrote:
    > D-SUB dostępny na przelotce (przeważnie karty te mają DVI-I).

    Sprostuję nieco. Bezpośrednio na kartach Quadro występuje DP albo DMS-59
    (trzeba na to zwrócić uwagę przy zakupie).
    W przypadku tego pierwszego problemu z podłączeniem monitora nie ma
    praktycznie żadnego (przy braku DP w monitorze odpowiedni
    kabel/przejściówka to "oczywista oczywistość").
    W przypadku drugiego (wcześniej wymienione karty) nie da się podłączyć
    monitora bezpośrednio - potrzebna jest przejściówka z DMS-59 do DSUB,
    albo do DVI-I (ewentualnie tu znowu do DSUB).
    Dlatego warto na to zwrócić uwagę przy zakupie i od razu wybrać
    najwygodniejszą opcję.
    --

  • 20. Data: 2016-03-05 01:20:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.03.2016 o 14:02, Michal Lukasik pisze:

    > W czym?
    > Ten 330 żre ~2.5 raza tyle prądu co 210. Zdecyduj się czy szukasz
    > wydajnej karty, czy energooszczędnej.

    Dodaję kolejny warunek bo ni mam siły tłumaczyć: Nie mniej niż 150 w
    benhmarku.