  • 11. Data: 2017-12-22 09:38:13
    Temat: Re: Jaka aplikacja Google Play?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p1g0td$odd$...@d...me...
    >tak na zachęte. wyobraź sobie budzik w latach 90siątych. taki
    >normalny mechaniczny. 30 lat wstajesz o określonej porze, czasami 5
    >minut przed budzikiem. patrzysz na niego, patrzysz, myslisz - nie
    >dośpię wstajesz i NACISKASZ CZERWONY GUZIK.
    >Dzisiaj wstajesz, patrzysz na ekran, jeszcze 5 minut. i co? Nie
    >wyłączysz tego alarmu, bo zapomnisz go na jutro załączyć. nie
    >poleżysz,
    [...]

    Ale przejdzmy do konkretow - to ile jestes sklonny zaplacic ? 5zl, 1
    zl ?

    Czy z reklam programista wyzyje ?

    >bo lata już nie te i pęcherz ciśnie. więc idziesz do kibla z
    >telefonem. ulżyłeś sobie idziesz zwiedzać kuchnie, otwierasz lodówkę
    >a w kiblu drze się telefon budząc całą rodzinę.
    >Niema budzika na androida, który ma widget pokazujący ile jeszcze
    >czasu do najbliższego alarmu, z opcją SZYBKIEGO wyłączenia budzika.
    >telefony nie mają czerwonego guzika będącego obowiązkowym
    >wyposażeniem starych budzików.

    Usiluje sobie przypomniec jak to bylo ... ten guzik chyba nie dzialal
    zanim budzik nie zadzwonil...

    J.

  • 12. Data: 2017-12-22 19:33:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.12.2017 o 09:38, J.F. pisze:

    > Usiluje sobie przypomniec jak to bylo ... ten guzik chyba nie dzialal
    > zanim budzik nie zadzwonil...

    Działał.
    --
    Czarek

  • 13. Data: 2017-12-22 22:34:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.12.2017 o 09:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
    > [...]
    >
    > Ale przejdzmy do konkretow - to ile jestes sklonny zaplacic ? 5zl, 1 zl ?

    nawet więcej. ale wolałbym, miec jeden program który robi kila rzeczy.
    np aby ten budzik, zawiadywał wyświetlanym zegarkiem, i czasowym
    wyciszaniem dzwonków. dyche dam bez mrugnięcia okiem.

    Jakby gościu napisał program, który po puszczeniu dzwonka na telefon,
    zwróci jego lokalizacje - to mamy namierzanie swojego auta. Zaraz
    napiszecie ze takich programów jest masa. ale jakbym niechciał żeby to
    szło przez chińskie serwery? Zapotrzebowanie widzę, możliwości zarobku też.
    ToMasz

  • 14. Data: 2017-12-23 17:38:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Dec 2017 18:05:12 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > dzięki. znaczy że nie tylko ja mam takie pokręcone potrzeby. ale
    > gdzie
    > pytałem - takiego programu nie było.

    Pytałes?? Samemu trzeba szukać, testować.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-12-23 17:41:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Dec 2017 22:34:02 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > Jakby gościu napisał program, który po puszczeniu dzwonka na
    > telefon,
    > zwróci jego lokalizacje - to mamy namierzanie swojego auta. Zaraz

    Find me Phone or compatible? Pierdyliad jest takich aplikacji. Ale
    lepsze i pewniejsze do takich rzeczy są dedykowane lokalizatory.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2017-12-23 20:40:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    wrote:

    >Jakby gościu napisał program, który po puszczeniu dzwonka na telefon,
    >zwróci jego lokalizacje - to mamy namierzanie swojego auta.
    Hm, w Androidzie jest to w standardzie na koncie Google.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 17. Data: 2018-01-01 13:12:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-12-21 o 16:29, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Może troszeczkę z innej bajki ale mój budzik/alarm pokazuje około godziny
    > wcześniej że zadzwoni. Na górnej belce pojawia się napis że będzie alarm i
    > można go wyłączyć. Co nie przekresla następnego budzenia w dniu następnym.
    > Problem jest tylko jeden, to aplikacja wbudowana w MIUI od Xiaomi.

    Trochę po czasie :)
    Dlaczego problem?
    Taką funkcjonalność powinien mieć systemowy budzik - przynajmniej mój ma :)
    Aktualnie Android 8.1, ale jest to dostępne od kiedy pamiętam.

    Pozdrawiam noworocznie - Mirek
    --
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2018-01-04 03:47:45
    Temat: Jaka aplikacja Google Play?
    Od: s...@g...com

    Obsługa dwóch kart SIM. Niby jest tego przyczyną pelno ale wszystko gowniane