  • 1. Data: 2014-04-07 20:14:57
    Temat: Jaka LEKKA kamera do auta?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Jako że moja stara, hipermarketowa kamerka zakończyła żywot (z mojej
    winy, ale to inna historia), rozglądam się za nową. Parametry większość
    z kamer ma podobne, moje wymagania zresztą nie są jakieś wielkie i chyba
    nieodbiegające od standardowego wyposażenia (karta SD, nagrywanie w
    pętli, nagrywanie w nocy, szeroki kąt obiektywu, możliwie dobra jakość
    nagrania). ALE ostatnio doszedł nowy parametr: wielkość i waga. Szukam
    więc kamery możliwie małej i możliwie jak najlżejszej, przy czym chodzi
    mi o to, aby można było ją także wygodnie zamontować i zdemontować.
    Dlaczego waga i rozmiary są dla mnie takie ważne? Ponieważ
    dotychczasowa, całkiem spora, zasłaniała mi kawał szyby pod lusterkiem,
    a kiedy jeszcze poniżej zamontowałem tablet, to już w ogóle czułem się
    jak w kokpicie F-16 ;-) A co ważniejsze - przy zimnej szybie ta ciężka
    kamera potrafiła się odkleić i spaść wraz z przyssawką (szyba oczywiście
    myta, odtłuszczona itd., a pomimo tego, dopóki nie rozgrzana, to
    niepewnie trzymająca kamerę).

    Liczę więc na porady od BiSwK w kwestii dobrego, a zarazem lekkiego i
    niewielkiego sprzętu.
    pwz

  • 2. Data: 2014-04-07 22:23:52
    Temat: Re: Jaka LEKKA kamera do auta?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-04-07 20:14, *pwz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Szukam więc kamery możliwie małej i możliwie jak najlżejszej

    G1W
    http://www.ebay.pl/itm/Full-HD-1080P-G1W-2-7-LCD-Car
    -DVR-Camera-Recorder-G-sensor-H-264-Night-Vision-/31
    0752336819

    Mam ją z prawej strony za lusterkiem i w czasie jazdy jest praktycznie
    dla mnie niewidoczna.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2014-04-07 23:33:21
    Temat: Re: Jaka LEKKA kamera do auta? Goclever DVR Mini.
    Od: "Loskon" <b...@m...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Jako że moja stara, hipermarketowa kamerka zakończyła żywot (z mojej winy,
    > ale to inna historia), rozglądam się za nową.

    Może Goclever DVR Mini. W Realu ok. 80,- zł.
    http://www.goclever.com/pl/produkty,c1/kamery,c13/dv
    r-mini,a307.html#specyfikacja
    Ma istotną wadę. Po zapełnieniu karty przestaje nagrywać. Trzeba ręcznie
    skasować pliki na karcie. Maksymalna karta to 32 GB.

  • 4. Data: 2014-04-08 10:51:33
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 23:33:21 UTC+2 użytkownik Loskon napisał:

> [...]
    >
    > Ma istotną wadę. Po zapełnieniu karty przestaje nagrywać. Trzeba ręcznie
    >
    > skasować pliki na karcie. Maksymalna karta to 32 GB.

    W jej specyfikacji jest napisane, ze nagrywa cyklicznie od 1 do 5 minut.
    Cyklicznie zwykle oznacza, ze nadpisuje stare pliki i niczego nie trzeba
    kasowac. Moze masz zepsuta?

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2014-04-08 11:15:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-07 20:14, pwz pisze:
    > Witam!
    >(...)
    > Liczę więc na porady od BiSwK w kwestii dobrego, a zarazem lekkiego i
    > niewielkiego sprzętu.
    > pwz

    http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=285722
    213&an=0&page=0#Post285722213

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2014-04-08 12:27:06
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=285722
    213&an=0&page=0#Post285722213

    juz sa takie z soczewka rozszerzajaca kat widzenia, z auto start/stop, tv
    out

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2014-04-08 12:29:20
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=285722
    213&an=0&page=0#Post285722213

    pierwszy z brzegu link
    http://www.ebay.com/itm/16GB-Mini-DV-808-16V3-120-Le
    ns-D-Spy-Car-Keycam-Camera-HD720P-Hidden-Camcorder-/
    171294887673?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Record
    ers_Cards&hash=item27e1f88ef9

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2014-04-08 13:53:45
    Od: Robson <r...@...pl>

    Przepraszam, że się podczepię pod temat.
    Ja szukam natomiast rejestratora mającego kamerę na kablu. Zamysł jest
    taki, żeby nie wieszać nic na przyssawkach, na stałe zamontować pod
    deską dvr (mam już w ten sposób radio z GPS i anteną schowaną na
    podszybiu), wyprowadzić tylko kamerkę (np. do lusterka, listewkę
    maskującą kable już mam bo lusterko jest elektrycznie ściemniane).
    Najchętniej bez monitorka, jak będę chciał obejrzeć w samochodzie to
    radio ma wejście AV-IN. ktos używa, ktoś widział?

  • 9. Data: 2014-04-08 17:14:19
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam bo lusterko jest elektrycznie ściemniane). Najchętniej bez monitorka,
    > jak będę chciał obejrzeć w samochodzie to radio ma wejście AV-IN. ktos

    ta co powyzej podalem, mala, lekka, tv-out, tania i calkiem calkiem nagrywa

  • 10. Data: 2014-04-08 17:50:15
    Temat: Re: Jaka LEKKA kamera do auta? - porównanie i testy DVR
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Jeszcze link z porównaniem i testami różnych kamer - może komuś się
    przyda, aby nie wtopić w jakiś g... warty "wynalazek" z ładnymi napisami
    "Full HD 1080p"

    http://dashcamtalk.com/

    --
    Pozdrawiam.