  • 11. Data: 2011-09-13 06:58:45
    Temat: Re: Jak zrobić zapas benzyny/gazu ?
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-12 23:04, Jarek wrote:
    > Dzięki miłościwie nam panującemu premieru Donaldu,

    A tacy są pierwsi do faszystów. Będzie jechał na władzę, póki nie
    przyjdzie taka, co mu po mordzie da. offffff-topic.

    gacek

  • 12. Data: 2011-09-13 08:53:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-12 23:45, =Marcos= pisze:

    > Przez 5 lat kiedy miałem auto z LPG tak z 4 razy słyszałem od "dobrze
    poinformowanych", że drastycznie wzrośnie cena LPG.

    Ja mam gaz od... 96? 97? Chyba coś koło tego. I to samo :)
    Najdrastyczniejsza była kiedyś podwyżka z 1 zł na 1.50-1.60 - szok! Złodzieje!

  • 13. Data: 2011-09-13 09:05:04
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Oczywiscie mozna sobie postawic zbiornik w ogrodku. Tylko ze one drogie
    > sa.

    a jaka jest cena propan-butanu do celów grzewczych?
    czyli np. stawiamy w ogródku zbiornik i zamiast ogrzewac dom to tankujemy
    samochód.
    (ok wiem że proporcje propanu do butanu są jakies inne)

    firmy "dają" zbiornik pod warunkiem zakupu gazu u nich.

    a tak realnie, to kupowania paliwa na zapas jst marnym biznesem
    a) zamrożenie kasy duże. a zysk niskie i niepewny
    b) benzyna z etanolem jest nietrwała.

  • 14. Data: 2011-09-13 09:22:59
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Ja mam gaz od... 96? 97? Chyba coś koło tego. I to samo :)
    > Najdrastyczniejsza była kiedyś podwyżka z 1 zł na 1.50-1.60 - szok!
    > Złodzieje!

    tak, złodzieje!

    najtańszy gaz tankowałem około 97-98r 54gr/lir
    Pb było wtedy po jakies 1,6zł/litr - OIDP

    dziś:
    LPG 2,5zł powiedzmy ze X5
    PB 5zł X3-3,5

  • 15. Data: 2011-09-13 09:25:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-12 23:04, Jarek pisze:
    > Witam!
    >
    > Dzięki miłościwie nam panującemu premieru Donaldu, mamy chwilowo tanią
    > benzynę i gaz. Orlen obiecał do wyborów sprzedawać taniej paliwo i

    A może by tak nie zmieniać świń przy korycie tylko zabrać im koryto?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 16. Data: 2011-09-13 11:01:44
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 12-09-2011 23:04, Jarek pisze:
> [...]
    > benzynę i gaz. Orlen obiecał do wyborów sprzedawać taniej paliwo i
    > jedzie na stracie. Po wyborach Orlen będzie musiał to sobie odbić i E95

    zródło? szczególnie interesuje mnie: "Orlen obiecał do wyborów
    sprzedawać taniej paliwo i jedzie na stracie"

  • 17. Data: 2011-09-13 11:53:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 09:25:37 +0200, Lewis napisał(a):

    > A może by tak nie zmieniać świń przy korycie tylko zabrać im koryto?

    Brakuje ze 4 porocent do progu :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2011-09-13 12:21:23
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Brakuje ze 4 porocent do progu :)

    no to odsuneli(śmy?), tylko nie tych co trzeba.

  • 19. Data: 2011-09-13 12:31:43
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > a jaka jest cena propan-butanu do celów grzewczych?

    łeee 2,40 brutto
    o kant dupy z takim interesem.

  • 20. Data: 2011-09-13 12:36:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a jaka jest cena propan-butanu do celów grzewczych?
    > czyli np. stawiamy w ogródku zbiornik i zamiast ogrzewac dom to
    > tankujemy samochód.
    > (ok wiem że proporcje propanu do butanu są jakies inne)

    I cena chyba tez jakas inna. Kto ma, niech sie pochwali.

    Do tankowania samochodu bedziesz tez raczej potrzebowal stosowna
    pompe, droga. No i dochodzi ryzyko wysadzenia domu w powietrze.

    Sensownie to by bylo samochod na CNG i tankowac z sieci. Ale pompa
    do tego jeszcze drozsza, no i w trasie kiepsko, przynajmniej na
    razie.
    No i patrz ryzyka.
    .
    > b) benzyna z etanolem jest nietrwała.

    Mozesz cos wiecej ? Etanol na pewno jest trwaly.

    Benzyna .. no tu juz sprawa nie jest taka jasna.
    Mieszanka z etanolem mowisz ze nietrwala ?

    Tak czy inaczej beznyna to jest najmniej oszczedne rozwiazanie. Tu
    by raczej nalezalo przemyt z Ukrainy wprowadzac niz skladowanie.

    J.