  • Data: 2013-06-26 14:58:42
    Temat: Jak zobaczyć zawartość HDD nie mając kompa?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś miałem laptopa HP. Padł mi. Trudno.
    Teraz mam Sony.
    Po kilku miesiącach okazało się że na starym dysku
    CHYBA została jedna ważna rzecz.

    Pytanie: Czy da się podmienić dyski (dysk HP włożyć do laptopa Sony)
    i np w trybie awaryjnym wejść na niego pogrzebać
    i najlepiej skopiować na DVD/USB.

    ps
    Niestety nikt ze znajomych nie ma już stacjonarnego,
    oczywiście zawsze mogę kupić kieszeń ale nie wiem
    czy to COŚ tam jest.

    Jakieś inne TANIE/proste opcje?