  • Data: 2009-08-13 18:52:06
    Temat: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Od: "lamer" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej
    Chcę kupić laptopa, ale nie pierwszego lepszego, tylko o dosyć konkretnych
    parametrach. Gdzie bym nie szukał to filtrowanie jest po takich głupotach
    jak marka, waga itp.

    Chcę znaleźć najtańszego laptopa:
    - cena do 2000 zł, im bliżej 1500 tym lepiej
    - nowego, z gwarancją
    - normalnej firmy- czyli Hp/Lenovo/Dell/Acer/Asus/Benq a nie jakieś MSI czy
    Medion
    - z matrycą matową 15-16", nie mniejszą, nie większą
    - obojętnie jakim dyskiem, byle sensownie szybkim, lepiej nie SDD
    - 2 GB RAM+
    - procesorem 2*1,6 GHz lub jednordzeniowym ekwiwalentem (lub szybszym)
    - dobrze, żeby miał kartę dzwiękową 4.1+ (czyli nie żadne stereo)
    - dobrze, żeby miał DVI lub HDMI
    - dobrze, żeby miał ethernet 1gbit
    - dobrze, żeby miał wifi 802.11n

    Najlepiej, żeby nie miał (bo po co mam płacić za coś, czego nie potrzebuję):
    - napędu/nagrywarki CD/DVD/Blu/HD...
    - kamerki internetowej
    - czytnika kart i linii papilarnych
    - dysku kilkaset GB
    - torby, myszki, słuchawek, mikrofonów, fontanny, alufelg, poduszek
    powietrznych...
    - systemu operacyjnego Windows
    - stu tysięcy portów USB, trzy stykną

    Da radę gdzieś znaleźć taki sprzęt bez spędzania kilku dni na czytaniu
    wszelkich ofert na allegro?

    lamer