    From: "Slawek T." <t...@g...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Jak zmusic Netie do zalozenia telefonu na kabel
    Date: Mon, 20 Apr 2009 14:36:52 +0200

    Witajcie,

    jestem w trakcie budowy domu i planuje w kwietniu przyszlym roku go
    uzytkowac. Chcialbym tez telefon i internet z Netii (najlepiej ISDN z
    ADSL). Budynek w okolicach domkow jednorodzinnych a najblizszy na
    sasiedniej ulicy (jakies 300-400m).

    Netia zaoferowala mi telefon i internet bezprzewodowy (nadajnik w
    odleglosci 3km), a zalezy mi na kablu.

    Da sie jakos ich zmusic lub poprosic, by pociagneli do mnie kabel?

    Pozdrawiam
    Slawek Th.