  • Data: 2012-07-27 00:13:31
    Temat: Jak zmusić IE9 aby pobrał favicon?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ustawiłem sobie pewną stronę jako startową przeglądarki. Po jakimś czasie
    chciałem dorobić favicon do niej. Następnie w w headzie:

    <link rel="icon" type="image/png" href="http://domena/ikonka.png">

    Nie pomogło choć FF i inne widzą ikonkę. Dodałem więc kolejny link w
    "starym stylu".

    <link rel="shortcut icon" type="image/x-icon"
    href="http://domena/favicon.ico">

    Też nic...

    Czyściłem cache - nie pomagało. Wszedłem na URL http://domena/favicon.ico i
    ... ikonka wskoczyła na miejsce. To jakiś absurd... Jak spowodować aby IE9
    samodzielnie pobrał tą ikonkę?