  • Data: 2010-09-12 19:52:12
    Temat: Jak zapanować nad sesjami w PHP?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Doświadczam ciekawego zjawiska pod IE8. Nie sprawdzałem pod innymi
    przeglądarkami. Mam spory problem z rozwiązaniem sytuacji. Otóż otwieram
    sobie dwie zakładki do jednego serwisu www w technologii PHP. Adesy są w
    postaci:

    www.serwis.x
    www.serwis.x/admin

    Obie zakładki zyskują w PHP inne identyfikatory sesji. W serwisie
    www.serwis.x/index.php skrypt startowy zawiera Flasha, który w tle łączy
    się z innym skryptem np. www.serwis.x/flash.php Okazuje się, że w skrypcie
    flash.php odtwarzany jest zupełnie inny identyfikator sesji niż był on w
    index.php ustanowiony. Wraz z cookies został przekazany ID sesji z innej
    zakładki: www.serwis.x/admin!!!

    Dzieje się tak tylko gdy pierwszy raz wchodzimy na stronę startową, w
    sensie, że nie odwiedzaliśmy przedtem żadnej innej wewnętrznej strony
    serwisu. Czy ktoś z Was wie jak wymusić przekazywanie właściwego
    identyfikatora sesji?