  • 1. Data: 2013-02-14 14:41:56
    Temat: Jak wyciekł adres email?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Czy macie jakąś koncepcję jak to możliwe, że zacząłem otrzymywać spam na
    adres, którego używam wyłącznie do odbierania komunikatów technicznych z
    CMS? Adres jest na tyle złożony, że raczej byłoby trudno odgadnąć
    robotom to co jest przed @. A jednak ... Jak wygląda dochodzenie przez
    jakiś soft do takich wymyślnych adresów?

    Marek

  • 2. Data: 2013-02-14 14:50:11
    Temat: Re: Jak wyciekł adres email?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > robotom to co jest przed @. A jednak ... Jak wygląda dochodzenie przez
    > jakiś soft do takich wymyślnych adresów?

    Musisz go koniecznie podać, to coś pomyślimy ;)

  • 3. Data: 2013-02-14 18:40:36
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 14.02.2013, Marek <p...@s...com> wroted:

> [...]
    > trudno odgadnąć robotom to co jest przed @. A jednak ... Jak
    > wygląda dochodzenie przez jakiś soft do takich wymyślnych adresów?

    Na pewno nigdzie go nie ma na stronach?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 4. Data: 2013-02-14 22:41:45
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-14 18:40, Grzegorz Staniak pisze:

    > Na pewno nigdzie go nie ma na stronach?

    Nie oszalałem :-) Na ten adres automat wysyła info, że coś się w CMS
    sypnęło. Nie mam powodu aby gdziekolwiek go publikować :-)

    Marek

  • 5. Data: 2013-02-14 22:51:14
    Od: rePeter <n...@s...no>

    Thu, 14 Feb 2013 22:41:45 +0100
    Marek <p...@s...com> napisał(a):

    > Nie oszalałem :-) Na ten adres automat wysyła info, że coś się w CMS
    > sypnęło. Nie mam powodu aby gdziekolwiek go publikować :-)

    Używasz Windows, więc mogłeś mieć lub masz spamerskie spyware wykradające
    adresy.

    --
    Piotr Grzegorzyca pozdrawia
    http://komputerowe.zakamarki.net

    jedenaste: Nie spamuj

  • 6. Data: 2013-02-14 23:45:30
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>

    Marek <p...@s...com> pisze:

    > Nie oszalałem :-) Na ten adres automat wysyła info, że coś się w CMS
    > sypnęło. Nie mam powodu aby gdziekolwiek go publikować :-)

    A ten email przechodzi tylko przez mail serwery pod twoją (pełną) kontrolą?

  • 7. Data: 2013-02-15 12:35:42
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-14 22:51, rePeter pisze:

    > Używasz Windows, więc mogłeś mieć lub masz spamerskie spyware wykradające
    > adresy.

    Raczej to wykluczyłbym - nikła szansa. Jadę na tym samym sofcie od lat -
    zmieniają się wersje jedynie. Nie instaluję żadnych śmieci. Do tego
    Kaspersky, firewall, systemowy defender, trochę grzebię w rejestrze /
    systemie więc nierzadko monitoruję zmiany. Poczty też nie otwieram gdy
    jest znikąd. Zresztą program pocztowy ma swoje zabezpieczenia dodatkowo
    więc nawet przypadkiem nie da się czegoś dziwnego otworzyć. Więc tym
    bardziej mnie to zastanawia.

    Marek

  • 8. Data: 2013-02-15 12:38:59
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-14 23:45, Andrzej Adam Filip pisze:

    > A ten email przechodzi tylko przez mail serwery pod twoją (pełną) kontrolą?

    Hmmm... generalnie serwer mam własny ale zdarzyły się wyjątki w
    przeszłości. Jednakże zawsze były to firmy 1&1, Netart, AZ. Raczej nigdy
    inna.

    Marek

  • 9. Data: 2013-02-15 13:27:43
    Od: rePeter <n...@s...no>

    Fri, 15 Feb 2013 12:35:42 +0100
    Marek <p...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > jest znikąd. Zresztą program pocztowy ma swoje zabezpieczenia dodatkowo
    > więc nawet przypadkiem nie da się czegoś dziwnego otworzyć. Więc tym

    A jaki jest człon przed małpą?
    Patrząc na logi, spamerzy wymyślają takie nicki, że głowa boli,
    poza tym sporo jest adresów źle pozyskanych np. zlepki loginu z
    nazwiskiem lub z firmą itp. błędy harvesterów.

  • 10. Data: 2013-02-15 16:43:48
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-15 13:27, rePeter pisze:

    > A jaki jest człon przed małpą?

    error.logger

    > Patrząc na logi, spamerzy wymyślają takie nicki, że głowa boli,

    Tak na marginesie: nie qmam po co to robią. Nawet jeśli mail dojdzie to
    i tak do śmietnika trafia. Wiem co mówię gdyż mam w nim już miliardy
    dolarów jakie mi różni darczyńcy oferują. :-D

    Marek