  • 1. Data: 2013-02-13 19:01:28
    Temat: Problem z FF
    Od: Marek <p...@s...com>

    Zrobiłem animację galerii polegającą na przesuwaniu wielu obrazków jako
    tło CSS. Poglądowo:

    Kod JS ustawia styl:

    mojDiv.style.backgroundImage="url(obrazek1); url(obrazek2)";
    mojDiv.style.backgroundPosition="0px top, -1000px top";

    a potem animuje przesuwanie zmieniając pozycję obu obrazków. Każdy z
    obrazków ma 1000px szerokości. Zauważcie, że narysowanie obrazka -1000px
    ustawia go poza DIVem. Gdy rusza animacja i zaczyna przesuwać oba tła w
    prawo, to niewidoczne drugie tło pojawia się z opóźnieniem. Przez część
    animacji nie ma go. Zastosowałem preload obrazków - nie pomogło. Firebug
    pokazuje mi, że wszystkie obrazki zostały załadowane przed rozpoczęciem
    animacji a mimo nie widać drugiego od razu. Tak jakby FF nie dołączał do
    DIVa niewidocznych obrazów tła. Pod IE i Chrome działa to ładnie. Czy
    wiecie w czym rzecz i jak to obejść? Nie chcę powiększać DIVa do 1001px
    szerokości.

    Marek