    From: "A5tu5" <n...@n...dialog.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jak wycenić szkodę?
    Date: Mon, 17 Jun 2013 20:35:38 +0200

    Witajcie,
    podczas likwidacji szkody w ASO, warsztat niestety zrobił nową szkodę.
    Warsztat poczuwa się do odpowiedzialności i oczekuje z mojej strony
    propozycji rekompensaty.

    Auto warte około 90k netto wg firm ubezpieczeniowych, ma niecałe 3 lata,
    Japończyk. Skromny przebieg 15k.

    Ów uszczerbek polega na wybiciu "wgniota" od środa auta na tylnym błotniku.
    Lakier nie strzelił, jest tylko wypukłość w blasze.
    Chciałbym uniknąć lakierowania tego/całego elementu.
    Niby ASO robi wszystko aby zminimalizować efekt szkody, zamówiło serwis
    zewnętrzny od "wgniotów", ale raczej marne szanse aby przy "wbijaniu"
    wypukłości lakier nie strzelił.

    Pytanie, bo kompletnie nie wiem jak podejść do tematu:
    jak oszacować szkodę, jaką formę rekompensaty można zaproponować i
    ewentualnie w jakiej wysokości (wartość odszkodowania) ?

    Dzięki za sugestie

    --
    A5tu5