  • 11. Data: 2010-08-01 12:44:31
    Temat: Re: Jak usunąć immo?
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Ile mu tam podales?
    12v

    > No mozesz mo na "spróbe" podac te 12... ;)

    Chyba jednak jest tam jakaś transmisja.
    Przykładanie napięcia albo zwieranie końcówek nic nie daje.
    Ewentualnie uwaliliśmy komputer ;-)
    Miałbym schemat to coś bym wiedział.
    Metoda "macajewa" zawiodła.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 12. Data: 2010-08-01 13:19:50
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Do płytki z immo dochodzą 4 przewody. Z masą nie było problemów.
    > Metodą "macajewa" podaliśmy zasilanie na immo.
    > Płytka zaczęła sie grzać. Obawiam się, że poszła do krainy wiecznych
    > szrotów ;-)

    Małą poprawka. Doczytałem, że immo znajduje się prawdopodobnie z prawej
    strony na słupku od strony pasażera.
    Może to ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
    Napięcie podawaliśmy na płytkę przy stacyjce.

  • 13. Data: 2010-08-01 14:24:57
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Małą poprawka. Doczytałem, że immo znajduje się prawdopodobnie z prawej
    > strony na słupku od strony pasażera.
    > Może to ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
    > Napięcie podawaliśmy na płytkę przy stacyjce.

    Większa poprawka ;-)
    Tam jest komputer a nie immo.

  • 14. Data: 2010-08-01 15:14:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-01 11:56, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "maurycy123"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czlowiek óczy siem całe rzycie...
    > Morze dlatego rze kradłem tylko bryczki powyrzej 2000 r ;)

    Czeba było nie rombać furacza sfojemu poloniście co rósz, to by na
    zajencia zdanżał. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 15. Data: 2010-08-05 21:44:24
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Pacjent to Escort 93.
    > Posypała się antenka przy stacyjce (cewka).
    > Została wymieniona na inną. Stara miała 3 przewody a nowa 2.
    > Immo nie działa. Nie jest jednak potrzebne.
    > Czy jest jakiś sposób aby odłączyć immo bez przeprogramowywania komputera?
    > Znaleźliśmy gościa na alledrogo który ma nam przysłać przeprogramowany
    > komputer.
    > Ale może jednak można oszukać komputer?

    No i problem rozwiązany. Dokładnych szczegółów nie znam.
    Kolega podjechał z immo do jakiegoś magika.
    Gość dolutował inną antenke i polutował coś w samym immo.
    Po podłączeniu wszystko zadziałało.
    Skasował 50 zł.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.