  • 1. Data: 2009-12-29 17:09:13
    Temat: Jak uruchomić "na siłę" usługę / sterownik w Windows 7
    Od: krzemin <k...@g...com>

    Witam,

    no właśnie... jak to zrobić?

    Mam taki mikro-programik, który działał mi pod XP i Vistą, ale po
    przesiadce do Windows 7 x64 już nie chce... dostaję kod błędu 1275
    (dokładnie: "Wystąpił błąd systemu 1275"). Znalazłem, że "This driver
    has been blocked from loading" (http://www.pc-library.com/errors/error-
    code/1275-0x4FB/) ale chciałbym uruchomić to tak czy siak.
    Ma ktoś jakiś pomysł?

    pozdrawiam,
    d.

  • 2. Data: 2009-12-29 18:07:15
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 09:09:13 -0800 (PST), krzemin napisał(a):

> [...]
    > has been blocked from loading" (http://www.pc-library.com/errors/error-
    > code/1275-0x4FB/) ale chciałbym uruchomić to tak czy siak.

    A tamte systemy też były 64-bitowe?

    P.S. NTG!
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 3. Data: 2009-12-29 18:57:37
    Od: krzemin <k...@g...com>

    > A tamte systemy też były 64-bitowe?
    nie

    > P.S. NTG!
    a jaka?

    pzdr
    d.

  • 4. Data: 2009-12-29 19:11:34
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 10:57:37 -0800 (PST), krzemin napisał(a):

    > nie

    No to już z dużą dozą prawdopodobnieństwa wiesz, dlaczego. Przy starcie
    W7 wciskasz F8 i wyłączasz blokowanie niepodpisanych sterowników.

    > a jaka?

    W7 jest kontynuacją linii NT, dlatego pl.comp.os.ms-windows.winnt.

  • 5. Data: 2009-12-30 14:29:40
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Michal Kawecki" <k...@o...px> wrote in message
    > No to już z dużą dozą prawdopodobnieństwa wiesz, dlaczego. Przy starcie
    > W7 wciskasz F8 i wyłączasz blokowanie niepodpisanych sterowników.

    no ale uslugi 32 bitowej na 64 bitowym systemie chyba i tak nie uruchomi?