  • Data: 2013-01-01 02:57:04
    Temat: Jak to jest z wbudowana grafiką?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Założyłem do komputera kartę graficzną ATI HD2400 bo ta OnBoard miała
    tylko wyjście D-Sub i używałem go z monitorem przez DVI. Teraz zachciało
    mi się podłączyć drugi monitor mający i DVI i D-Sub ale okazało się, że
    razem nie chcą pracować, na monitorze pojawia się zaraz po starcie
    komunikat, żeby odłączyć monitor podłączony do karty OnBoard skoro
    założona jest karta w gnieździe PCI-E. W biosie mam wybór OnBoard lub
    Auto i jedyną zmianą jest, że zacytowany komunikat pojawia się na jednym
    lub drugim monitorze. Dawno temu używałem komputera z dwoma różnymi
    kartami i myślałem, że nie ma problemu ze współpraca karty wbudowanej z
    dołożoną.

    Na allegro są rozdzielacze DVI na dwa monitory do kart ATI, nie zależy
    mi na pracy jednocześnie na dwóch monitorach tylko żeby na komputerze
    były dwa systemy i każdy żeby miał swój domyślny monitor, czy DVI
    obsługuje dwa monitory czy dotyczy to tylko konkretnych kart?

    Widzę w sprzedaży za grosze karty Ati z wyjściem DVI i HDMI, doczytałem,
    że do HDMI można podłączyć monitor DVI przez przelotkę, tylko czy ta
    karta nie każe mi odłączyć jednego monitora?
    Mam ograniczone pole manewru bo karta musi być Low Profile i mam w
    komputerze tylko jedno gniazdo PCI-E